Barona panostaa voimakkaasti teollisuuden sisälogistiikkaan – Jussi-Pekka Hoskari aloittanut uutena palvelujohtajana

Barona 8.2.2024

Palveluyhtiö Barona vahvistaa logistiikka-alan palvelutarjoamaansa teollisuuden sisälogistiikassa. Kasvua tällä alalla johtamaan on nimitetty palvelujohtaja Jussi-Pekka Hoskari, joka on aloittanut tehtävässään helmikuun alussa.

Hoskari on tätä ennen työskennellyt yli 20 vuotta Transvalilla, viimeisimmässä roolissaan liiketoimintajohtajana teollisuuden sisälogistiikan alalla.

”Näen että meillä on tässä valtava potentiaali luoda jotain täysin uutta sisälogistiikan palveluihin. Barona on juuri oikeantyyppinen yritys, jolla on jo valmiiksi leveät hartiat ja pitkä kokemus logistiikan toimijana. Pystymme uuden teknologian ja monialaisen osaamisen myötä lähtemään heti kehittämään uusia ratkaisuja tämän alan asiakkaille”, Hoskari toteaa.

Baronan liiketoiminta logistiikan alalla on kasvanut voimakkaasti viime vuosien aikana, kokonaisliikevaihto vuonna 2022 oli yli 70 miljoonaa euroa. Ulkoistuksien osuus tästä oli 48 miljoonaa euroa ja teollisuuden sisälogistiikka tulee olemaan jatkossa vahva osa liiketoimintaa ja tulevien vuosien kasvua.

Baronan logistiikan ulkoistuksista vastaava palvelujohtaja Tuomas Mäkinen korostaa, että juuri nyt on oikea aika lähteä kehittämään teollisuusalan logistiikkaratkaisuja eteenpäin:

”Meillä on kaikki tarvittava osaaminen, jota yhdistelemällä luodaan asiakkaille uusia ja tehokkaampia ratkaisuja. Nyt rakennetaan pohjaa tulevien vuosien edelläkävijyydelle ja löydetään ne elementit, joiden avulla sisälogistiikka on aito kilpailutekijä teollisuuden toimijoille.”

Lisätiedot:

Jussi-Pekka Hoskari