Baronan mainoskampanja flirttailee tyylillä työnhakijoiden ja -tekijöiden kanssa

Barona 16.9.2019

Barona on käynnistänyt tällä viikolla valtakunnallisen ulkomainos- ja somekampanjan, jossa pääviesteinä ovat mm. ”Voitaisko viettää ens työ yhdessä?”, ”Ei se johdu työstä vaan musta” ja ”Aloitetaanko puhtaalta työpöydältä?”. Ulkomainos- ja somekampanjan viestien toivotaan koskettavan työnhakijoita ja -tekijöitä syvemmällä tunnetasolla ja ilahduttavan leikittelevällä suhdedialogilla.

”Kampanjan myötä haluamme synnyttää uutta positiivista keskustelua työelämän mahdollisuuksista ja nostaa esille, ettei työ ole irrallinen asia elämästä, vaan merkittävä osa sitä”, Baronan brändikehityksestä vastaava johtaja Jaana Kaarela kertoo.

Suomen suurimpiin työnantajiin kuuluva Barona on tänä vuonna työllistänyt jo 20 000 ihmistä. Barona haluaa panostaa työnantajamielikuvansa kehittämiseen sekä lisätä vuoropuhelua työnhakijoiden ja -tekijöiden kanssa.

”Haluamme olla houkuttelevin vaihtoehto, kun ihminen etsii uutta työtä tai haluaa päästä työelämässä eteenpäin. Tavoitteenamme on, että Barona on yhtä kuin työ, elämää unohtamatta ”, Kaarela sanoo.

Baronan ulkomainos- ja somekampanja nivoutuu osaksi Baronan Työtraineri -kampanjaa ja vastuullisuustekojen sarjaa. Tämän viikon ulkomainoskampanjointi huipentuu torstaina 19.9. järjestettävään ”Tapaa Työtrainerisi” -tapahtumaan, jossa työnhakijoille tarjotaan valtakunnallisesti Baronan toimistoilla maksutonta työelämävalmennusta.

Lisätiedot:

Jaana Kaarela
jaana.kaarela@barona.fi
p. +358 40 557 5866
Johtaja, brändikehitys