Baronan toimistot ympäri Suomen tarjoavat maksutonta työelämävalmennusta

Barona 9.9.2019

Tänä syksynä Barona haluaa tarjota asiantuntijoidensa osaamisen kaikkien työtä hakevien, osaamistaan etsivien tai urapolkuaan pohtivien ihmisten käyttöön, ja toivottaa kaikki näistä aiheista kiinnostuneet tervetulleeksi toimistoilleen Tapaa Työtrainerisi -tapahtumaan 19.9. klo 14-19.

Baronalainen vastuullisuus on aktiivista toimintaa, jolla pyritään auttamaan ihmisiä kohti parempaa ja arvojensa mukaista työelämää. ”Tapaa Työtrainerisi” -tapahtuma on osa Baronan vastuullisuustekojen sarjaa, jossa tarjotaan tietoa eri alueiden ja toimialojen työmahdollisuuksista sekä työelämään saapuville että siellä jo pidempään viihtyneille. Lisäksi toimistokohtaisissa ohjelmissa on henkilökohtaista ohjausta ja avoimia yleisötilaisuuksia koskien mm. videohaastatteluita, työnhakudokumentteja sekä oman osaamisen tunnistamista.

”Haluamme tarjota oman panoksemme paremman työelämän puolesta. Tavoitteenamme on, että ihmiset kokisivat Baronan asennettaan ja osaamistaan vastaavana työnantajana. Uskomme, että tekojen kautta saamme näkyväksi myös aiemmin tekemämme vastuullisuustyön”, Baronan brändikehityksestä vastaava johtaja Jaana Kaarela kertoo.

Barona haluaa tuoda työelämään lisää inhimillisyyttä, jossa jokainen, jolla osaaminen ja asenne ovat kunnossa, saa töitä juuri sellaisena kuin hän on. Suomessa Baronalla on toimintaa yli 30 paikkakunnalla ja se tavoittaa vuosittain kymmeniä, jopa satoja tuhansia ihmisiä mm. työhaastatteluissa, valmennuksissa, henkilöarvioinneissa ja uudelleenkoulutusohjelmissa.

Jaana Kaarela
jaana.kaarela@barona.fi
p. +358 40 557 5866
Johtaja, brändikehitys

Barona on pohjoismainen henkilöstöalan yritys, joka auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Meille on tärkeää, että sinä löydät sellaisen työn, joka tukee parhaiten kulloistakin elämäntilannettasi. Tarjoamme sinulle innostavia työmahdollisuuksia Suomessa ja kansainvälisesti. Voit tehdä meillä töitä hetken tai viipyä vuosia – tuemme sinua urasi eri käänteissä. Kun sinä loistat (työ)elämässäsi, me olemme onnistuneet.