Minna Nousiainen vastaa Enfolla IT ulkoistusliiketoiminnan Service center -palveluista. Barona IT:n kanssa yhteistyö lähti liikkeelle service desk palveluista, mutta nykyään Barona IT on hyvin täysivaltaisesti mukana Enfon toiminnassa. ”Yhteistyö on sujunut tosi hyvin, kaikki yhteistyömallit toimivat ja korostaisin heidän mukautuvuutta tarpeisiimme”, toteaa Minna.

“Vastaan IT-ulkoistusliiketoiminnan service center -palvelusta. Teemme täällä asiakastukea, eli ensimmäisen ja toisen asteen tukea työasema-, palvelin- ja tietoliikennepalveluihin. Enfolla on kaksi päätuotetta. Toinen tulee konsultointiliiketoiminnan puolelta, eli teemme paljon konsultointia integraatioihin ja data-analytiikkaan kohdistuen. IT-ulkoistuspalvelut ovat toinen päätuote.

Yhteistyömme Baronan kanssa lähti liikkeelle service desk -palvelusta, eli aluksi lähdimme miettimään laajennettuja palveluaikoja asiakastuen puolella. Tänä päivänä yhteistyöhön kuuluu myös valvontapalveluita ja paketointipalveluita. Toki myös service desk on yhä mukana, ja teemme myös toisen asteen tukea. Barona on siis hyvin täysivaltaisesti mukana.

Yhteistyötä Baronan kanssa tehdään tällä hetkellä pääosin Baronan Puolan-palvelukeskuksesta. Lähtiessämme hakemaan ratkaisua laajennettuun palveluaikaan, Puola vaikutti hyvältä vaihtoehdolta. Barona tuottaa palvelut suomalaisilla henkilöillä Puolassa, mikä kattaa myös meidän asiakastarpeemme.

Kaikki yhteistyömallit toimivat, ja kaikki on sujunut todella hyvin. Saamme nopeasti vastauksia, kun niitä tarvitsemme. Korostaisin Baronan joustavuutta ja mukautuvuutta tarpeisiimme. Lisäksi meillä on hauskaa yhdessä.”

Henri Pynnönen-image
Ota yhteyttä:
Henri Pynnönen
Sales Director
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Uusimmat kokemukset

Takaisin kokemuksiin