KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Scandicin Satu-Emilia Sarkia (HR & Training Manager, Scandic Hotels) ja Päivi Keippilä (F&B Manager, Scandic Park) kertovat kokemuksia Baronan rekrytointipalveluista. Scandic Park on Helsingin suurin hotelli, jossa on 523 huonetta. Vaikka Scandic on hotelliketju, jokaisen yksikön toiminnot ovat omanlaisiaan.

“Scandic Parkiin tulee Baronalta paljon työntekijöitä. Heitä tulee sekä aamiaiselle että kokouspuolelle. Totta kai myös keittiö on ihan oma osastonsa. Barona kyllä löytää meille oikeanlaisia työntekijöitä. Kumppanuussopimukseemme on määritelty tiettyjä kriteerejä. He tekevät kuitenkin kanssamme niin tiivistä yhteistyötä, että osaavat löytää suoraan arvojemme mukaisen ihmisen. Tämä onkin oltava kumppanillamme mielessä aina, kun kandidaatteja haastatellaan ja nähdään meitä varten.”

Sarkia nostaa yhteistyön kehittämisen esille: “Yhteistyön kehittäminen on meillä jatkuva prosessi. Tätä ajatusta vasten on järjestetty myös työpajoja, joissa olemme pyrkineet tunnistamaan niitä tekijöitä, miten voimme tehdä yhteistyötä jatkossa vielä paremmin.”

“Tietenkin se ajansäästö työssäni kaikin puolin on sellanen asia, jossa Barona auttaa valtavasti.”, Keippilä lisää.

“Se monipuolisuus ja selkeä sitoutuneisuus, mikä Baronan päässä meitä kohtaan tuntuu olevan, näkyy kyllä oikeasti siinä toiminnassa”, Sarkia toteaa. Lisäksi Keippilä jatkaa: “Se on se helpous tehdä töitä heidän kanssaan. Jos kysymyksiä tulee, pyritään ne ratkaisemaan aina heti. He ratkaisevat ne nopeasti. Sekin vielä. Todella nopeasti.”

Johanna Wegelius-image
Ota yhteyttä:
Johanna Wegelius
Head of Sales
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Uusimmat kokemukset

Takaisin kokemuksiin