Kasva modernin asiakaspalvelun pariin

Kasva modernin asiakaspalvelun pariin

Sijainti
Helsinki, Espoo, Vantaa
Koulutuksen tyyppi
Rekrytoiva koulutusohjelma
Hakuaika päättyy
10.6.2024

Oletko kiinnostunut asiakaskokemuksesta ja siitä, kuinka luoda mahdollisimman hyvä sellainen? Onko sinulla hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat hyödyntää niitä asiakassuhteiden rakentamisessa? Haluatko olla osa yrityksen menestystarinaa parantamalla asiakastyytyväisyyttä? 

Asiakaspalvelutehtävät vaativat nykyään laajempaa osaamista kuin aiemmin. Nykyaikaiset tehtävät saattavat sisältää esimerkiksi chatbottien rakentamista, tekoälytyökalujen haltuunottoa ja asiakaskokemuksen mittaamisen hallintaa. Kaiken taustalla on näiden lisäksi taito ja kyky toimia ammattimaisesti nopeastikin muuttuvien tilanteiden keskellä. Kasvatamme nyt yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa 15 uutta Customer Success -osaajaa Customer Success Talent RekryKoulutuksen kautta.  

Mitä minun olisi hyvä tietää ohjelmasta? 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut samalla työtehtäviäsi tukeviin koulutuspäiviin. Mukana olevat yritykset etsivät sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Uusia osaajia etsimässä ovat mm.  

  • Videoly – Customer Success Intern 

  • Zapflow – Customer Success Specialist 

  • Keskuskauppakamari – Palvelukoordinaattori 

  • Retta Management – Asiakaspalveluneuvoja 

  • Koho Sales Oy – Customer Success Specialist 

  • Glory for You – Palveluvastaava 

  • Showell – Customer Success Manager 

  • Sensorcell Oy – Tekninen myyjä 

  • Edenred Oy – Customer Care Specialist 

  • PHM Group Services – Tuoteasiantuntija, PHM Digital 

  • Taitori oy – Customer Support Specialist 

  • Pamark Business Oy – Communcation Specialist 

  • PHM Group Services Oy – Customer Success Specialist

 Tehtävänkuvaukset ja tarkemmat koulutusteemat löydät sivuiltamme: https://www.talentgate.fi/koulutusohjelmat-tyonhakijoille/customer-success-talent 

Yritysten tavoitteena on rekrytoida valitut osaajat ohjelman päätteeksi.  Huomioithan, että päivitämme sivuille uusia yrityksiä hakuajan aikana. 

Kenelle? 

Voit olla joko urasi alkuvaiheessa oleva tuore osaaja tai kokeneempi asiakaspalvelun tai myynnin tekijä, joka etsii mahdollisuutta syventää osaamistaan. Motivaation ja asenteen lisäksi hakijoilta edellytetään kaupallista tai kaupallisteknistä taustaa joko koulutuksen (esim. datanomi, merkonomi, IT-tradenomi, KTM) tai työkokemuksen kautta (esim. myynnistä, asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksen kehittämisestä tai asiakkuuden ylläpidosta). Hakijan eduksi katsotaan hyvät kirjalliset ja suulliset vuorovaikutus- ja viestintätaidot, sekä tietotekniset valmiudet. Hakijoilta edellytetään lisäksi sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B1.1.), sillä koulutus toteutetaan suomeksi. Muu kielitaito katsotaan eduksi.  

Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta on mahdollista saada työttömyysetuutta ja kulukorvausta. 

Koulutusteemat 

Ohjelman kokonaiskesto on 5 kuukautta (100 arkipäivää). Ohjelma sisältää asiantuntijoiden pitämiä koulutuspäiviä, itsenäistä opiskelua valinnaisista teemoista (noin 20 pv), itsenäistä etäopiskelua, sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä. Alla koulutuksen pääteemat:  

  • Asiakkaan aikakausi  

  • Asiakaskokemuksen mittaaminen  

  • Asiakaskokemuksen prosessi  

  • Asiakkaan tunne ratkaisee onnistumisen – miten varmistetaan hyvä tunne?  

  • Vuorovaikutus- ja viestintätaidot  - onnistuneen asiakaskokemuksen peruselementit  

  • Digitaalinen ostopolku & asiakaskokemus  

  • Teknologian & tekoälyn hyödyntäminen asiakaskokemuksen rakentamisessa   

  • Palvelumuotoily työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä  

  • Oman myynnillisyyden kasvattaminen ja lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen  

  • Modernin toimisto- ja tietotyön tärkeimmät työkalut asiakaskokemuksen kehittäjille 

  • Työelämätaidot

Hae mukaan pikimmiten! 

Hakuaika päättyy 10.6.2024, mutta haethan mukaan mahdollisimman pian. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. 

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen: 

1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle tästä. 

Varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista tämän hakemuksen pohjalta, joten täytä tämä hakemus huolella.  

2. Jätä tietosi myös Talentgaten järjestelmään tästä. 

Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille, joten kirjoita itsestäsi mahdollisimman monipuolinen esittely.

Jäikö joku mietityttämään?  

Lisätietoja saat Talentgaten nettisivuilta: https://www.talentgate.fi/koulutusohjelmat-tyonhakijoille/customer-success-talent, Emilia Nuotiolta (050 474 7090, emilia.nuotio@talentgate.fi) tai Talentgaten asiakaspalvelusta 010 231 6922.   

Tietoa koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista taloudellisista etuuksista saat ma-pe klo 9–16.15 numerosta 0295 020 702 tai sosiaalisesta mediasta www.facebook.com/koulutusneuvonta