KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Palvelu 24/7 Kohtaamiset

Laajennetut aukiolot asiakaspalvelusi tueksi - Barona 24/7 Kohtaamiset

Asiakkaiden odotukset yritysten asiakaspalvelun aukioloista ovat kasvaneet digitalisaation myötä. Nykyisin palvelua halutaan silloin, kun se asiakkaalle parhaiten sopii. Monesti se tarkoittaa laajempia aukioloja, jolloin asiakas pystyy hoitamaan asiansa kätevästi kotisohvalta käsin. Yrityksille se on miettimisen paikkaa, miten aukioloja pystytään joustavasti ja kustannustehokkaasti laajentamaan. Yksi ratkaisu on Baronan 24/7 Kohtaamiset -palvelu, joka tarjoaa kustannustehokkaasti laajennetut aukiolot käyttöösi. Laske alta, mitä kustannukset voisivat olla juuri teidän yrityksenne tarpeisiin.

MITÄ PALVELU SISÄLTÄÄ?

Barona 24/7 Kohtaamiset -palvelulla on yrityksellenne räätälöity palvelukokonaisuus, jolla tavoitat asiakkaanne juuri heille sopivaan aikaan. Palvelukokonaisuutemme rakennetaan alla olevista osa-alueista sopimaan juuri teille.

MIKSI BARONA 24/7 KOHTAAMISET -PALVELU?

24/7 Kohtaamiset -palvelu on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat vastata paremmin asiakkaidensa tarpeisiin ja odotuksiin ja näin ollen parantaa omaa asiakastyytyväisyytään. Palvelun avulla pystyt laajentamaan joustavasti ja kustannustehokkaasti asiakaspalvelun aukioloaikoja ja palvelutarjontaa. Palvelukielenämme ovat suomi ja englanti sekä tarvittaessa muut pohjoismaiset kielet.

BARONA 24/7 KOHTAAMISET -PALVELUN KÄYTTÖÖNOTTO

Palvelun käyttöönotto on tehty asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi ja vaivattomaksi. Päätasolla käyttöönotto sisältää yksinkertaistettuna seuraavat askeleet:

PALVELUN SPEKSAUS

Käymme yhdessä asiakkaan kanssa läpi, mitä palvelu tulee sisältämään. Teemme työn tarkemman speksauksen ja laadimme transitiosuunnitelman työnaloitukseen.

JÄRJESTELMÄT

Käymme läpi, miten yhteyksien ja järjestelmien intergraatio ja oikeuksien siirto toteutetaan. Asiakaskontaktit hoidetaan Baronan cc-järjestelmillä, joihin asiakas saa pääsyn. Lisäksi käydään läpi, millä mittakaavalla ja kuinka asiakas mahdollistaa pääsyn heidän omiin järjestelmiinsä.

PEREHDYTYS

Asiakkaalta vaaditaan asiakaspalvelun hoito-ohjeet, joissa asiakas perehdyttää Baronan tiimin omiin toimintamalleihin, tapoihin ja ohjeistuksiin. Barona valmis auttamaan ohjeistuksen laatimisessa ja kokoamisessa perustuen aikaisempaan kokemukseen.

PALVELUN KÄYNNISTYS

Palvelun aloitus ja säännöllinen seuranta ja raportointi. Asiakkaalla pääsy kattavaan raportointiportaaliin, josta pystyy seuraamaan palvelun tunnuslukuja yhdellä vilkaisulla. Mahdollisuus myös yhdessä kehittää palvelua ja saada kehitysideoita Baronan asiakaspalveluhenkilöiltä.

Palvelun myötä Barona huolehtii seuraavista asioista: tilat, laitteet, henkilöstön kehittäminen ja osaamisen ylläpito, päivittäinen työnjohtaminen ja resursoinnista huolehtiminen sekä palvelun raportoinnista huolehtiminen ja kehittäminen yhteistyössä asiakkaan kanssa. Palvelu hoidetaan sovittujen speksien mukaisesti vuoden jokaisena päivänä.

Laske palvelullemme hinta-arvio:

Barona 24/7 Kohtaamiset -palvelulla yritys pystyy mukauttamaan helposti ja kustannustehokkaasti aukioloaikojaan ja tuomaan omaan asiakaspalveluun joustoa. Myös asiakkaiden suuntaan oikea-aikainen asiakaspalvelu tuo mitattavia hyötyjä kuten noussutta asiakastyytyväisyyttä sekä kasvanutta lisämyyntiä.

Tommi Lehtiniemi
Myyntijohtaja
Tommi Lehtiniemi-image
Ota yhteyttä:
Tommi Lehtiniemi
Myyntijohtaja
barona-contact-logo
Ota yhteyttä