Palvelu Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Räätälöity asikaspalvelun ulkoistuspalvelu lähtee asiakkaan tarpeista

Henkilöstön ulkoistusratkaisu voidaan rakentaa joko asiakkaamme omiin tiloihin, tai Baronan omiin asiakaspalveluun, tekniseen tukeen ja myyntiin erikoistuneisiin asiakaspalveluyksiköihin. Oli kyse kummasta tahansa, toimiva ratkaisu koostuu kokemuksemme mukaan neljästä tekijästä; nerokas henkilöstöresursointi, yksikkökustannusten hallinta, työn ja yhteistyön virtaviivainen organisointi sekä loistava esimiestyö ja henkilöstöhallinto.

Räätälöity, täyden palvelun ratkaisu varmistaa, että asiakkaamme saa yhteistyöstä kaiken hyödyn irti. Läpinäkyvät toimintamallimme takaavat sen, että tiedät, mistä maksat. Malleja, joissa maksat vain tehdystä työstä tai tuloksista, on erilaisia; erilaisten suoriteperusteisten mallien lisäksi hinta voi koostua esimerkiksi onnistumisista, kuten myyntituloksista tai laatutekijöistä.

Omaamme vankan kokemuksen prosessien kokonaisulkoistuksista, joiden hyöty perustuu henkilöstön käytön optimointiin. Pyydä asiantuntijamme paikalle, niin katsomme juuri oman organisaatiosi tarpeisiin soveltuvia vaihtoehtoja.

Pitkälle jalostuneessa toiminnassa tullaan ennemmin kysymyksen ääreen siitä, mitä kannattaa tehdä itse, ja mitä ei.

Tommi Lehtiniemi
Barona Asiakaspalveluratkaisut
Tommi Lehtiniemi-image
Ota yhteyttä:
Tommi Lehtiniemi
Myyntijohtaja
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Asiakaspalvelua vuorokauden jokaisena tuntina

Tuotamme myynnillistä ja monikanavaista asiakaspalvelua haluamallasi tavalla. Räätälöimme ratkaisuja, jotka parantavat asiakaspalvelun laatua, tehostavat toimintaa ja kasvattavat yrityksesi arvoa. Päämäärämme on tuottaa asiakaspalvelua sellaisella erinomaisuudella, että voit huoletta uskoa omat asiakkaasi käsiimme.

Barona blogi