Palvelu Ulkoistuspalvelut

Räätälöity, täyden palvelun ratkaisu

Mikä on optimaalinen henkilöstöratkaisu?

Oma tulkintamme on se, että optimaalisessa henkilöstöratkaisussa työmäärä ja resurssit kohtaavat tavalla, jossa työn laatu säilyy ja henkilöstö jaksaa.

Kysyntäperusteisen henkilöstöratkaisun rakentaminen lähtee liikkeelle työmäärän sisällön ymmärryksestä sekä mallinnuksesta. Kun tunnistamme, mistä työmäärä koostuu, ja mistä työmäärävaihtelut johtuvat, voimme lähestyä ratkaisua analyyttisesti ja tietoon perustuen.

Joustaviin tarpeisiin skaalautuvien henkilöstöratkaisujen rakentaminen on oma lajinsa. Kerralla kuntoon periaate ei toimi tässä yhteydessä, vaan henkilöstörakenteen, työmäärien ennustamismallien sekä työntekotapojen kehityksestä on pidettävä huolta jatkuvasti.

Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä ratkaisuja, jotka tähtäävät henkilöstön käytön optimointiin laadulla ja joustavuudella, sekä henkilöstöstä hyvää huolta pitäen.

Ota yhteyttä, niin tutkitaan yhdessä oman organisaatiosi tilanteeseen ja tarpeisiin soveltuva ratkaisumalli.

Työelämään ja henkilöstöön erikoistuneena toimijana oma käsityksemme ulkoistamisesta määräytyy sen perusteella, tarjoammeko asiakkaallemme resursseja ja osaamista, vai vastaammeko itse työn toteuttamisen lopputuotoksesta. Ulkoistaminen meille tarkoittaa jälkimmäistä.

Harri Alamäki
Barona Asiakaspalveluratkaisut
Harri Alamäki-image
Ota yhteyttä:
Harri Alamäki
SVP, asiakaspalveluratkaisut ja palvelukeskukset
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Baronan ulkoistamispalveluiden hyödyt

Kehittäminen

Meillä on vahva toimialan tuntemus ja monipuolinen kokemus erilaisista ulkoistuskohteista. Jokaisessa ulkoistuksessa lähtökohtana on nykytoimintojen kartoitus ja kehityssuunnitelman teko. Todelliset ulkoistamisen hyödyt saadaan aikaan yhteisellä määrätietoisella kehityksellä.

Kustannusten hallinta

Ulkoistamisen yksi suurimmista hyödyistä on se, miten kustannukset saadaan läpinäkyviksi, selkeiksi ja ennustettaviksi. Jopa suuret sesonkivaihtelut voidaan ulkoistamalla hallita yksikkökustannuksen nousematta.

Asiakaslähtöinen, vahva kumppanuus

Luottamus ja innovatiivisuus kuuluvat ulkoistamisliiketoimintaamme. Vahvojen ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden kautta pystymme lupaamaan jatkuvan kehittymisen mallin myös uusille asiakkaille. Olemme rakentaneet erilaisia kehittämisfoorumeita ja tuoneet sen osaksi johtamisen arkea.

Esimerkkejä ulkoistuspalveluistamme

Asiakaspalvelukeskuksemme työllistävät 500 asiakaspalvelun ammattilaista Fuengirolassa, Katowicessä, Kuusamossa, Joensuussa ja Oulussa.

Tutustu Baronan palvelukeskuksiin

Saat palvelua oman toimialasi asiantuntijalta

Koska kaikki ei sovi yhteen muottiin tarjoamme myös toimialakohtaisia palveluita hyödyntäen erikoistuneitamme yksiköitä

Barona blogi