Asiakaspalvelija Ifolorille, Joensuu
Onko asiakaspalvelu ja ihmisten auttaminen intohimosi? Etsimme nyt Baronan Joensuun Tiedepuistossa sijaitsevaan palvelukeskukseemme asiakaspalvelijoita Ifolorin tiimiin!
Haemme kokoaikaisia työntekijöitä määräaikaisiin työsuhteisiin työskentelemään tulevan sesongin ajaksi. Työt tehtävässä alkavat 4.11.2024 ja työsuhde kestää 5.1.2025 asti.
Työsi meillä
Ifolor on suomalainen kansainvälisesti toimiva kuva- ja lahjatuotteita tarjoava perheyritys. Ifolorin tiimin asiakaspalvelijana palvelet asiakkaita monikanavaisesti heidän erilaisissa kysymyksissään ja ongelmatilanteissaan. Yhteydenotot saattavat liittyä esimerkiksi tuotteisiin, laskutus- ja tilausprosesseihin tai reklamaatioihin. Lisäksi asiakkaita voidaan auttaa vaikkapa tuotteiden valinnassa ja tilausten tekemisessä.
Minkälaista tekijää haemme?
Työssä pärjää parhaiten asiakaspalvelutaituri, joka kohtaa asiakkaat positiivisella otteella. Vastaan voi tulla monenlaisia tilanteita, joten hyvä ongelmanratkaisukyky on hyödyksi. Hyvät vuorovaikutustaidot auttavat tässä työssä pitkälle, sillä tehtävässä ollaan asiakkaiden lisäksi tiiviissä yhteistyössä myös eri sidosryhmien ja tiimin kanssa. Tässä tiimissä asiakkaita palvellaan pääsääntöisesti suomen kielellä, mutta eduksesi on, jos asiakaspalvelu hoituu myös englanniksi. Työssä tarvitaan myös sujuvia IT-taitoa, sillä päivittäin käytössä on monta eri järjestelmää yhtä aikaa. Valmis osaaja sinun ei tarvitse olla, sillä tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtävään.
Työaika ja palkkaus
Työaika on 37,5 h/vko ja työtä tehdään arkisin klo 9–17. Palkkaus on Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialan työehtosopimuksen mukaisesti 1760 €/kk, jonka lisäksi maksetaan mahdollista kielilisää.
Kiinnostuitko? Jätäthän hakemuksesi pikaisesti, sillä kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuaikana. Teemme valintoja heti sopivien hakijoiden löydyttyä!
Lisätietoa tehtävästä voit kysyä sähköpostilla henkilöstökonsultti Sanni Silkkarilta, sanni.silkkari@barona.fi.