B2B Customer Service Agent, Vattenfall Oy

B2B Customer Service Agent, Vattenfall Oy

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
12.2.2023

Haluatko olla mukana luomassa laadukasta asiakaskokemusta Vattenfallin yritysasiakkaille? Suomen asiakaspalvelun hallinnan ja kehityksen Customer Service -yksikössä vastaamme kokonaisvaltaisesti Vattenfallin asiakaspalvelun prosesseista koko asiakkuuden elinkaaren osalta. Nyt haussa tiimiimme yritysasiakkuuksista vastaava B2B Customer Service Agent.

Tässä tehtävässä

Tulet toimimaan tiimissä, joka hoitaa yritysasiakkuuksien asiakaspalvelun ja siihen kuuluvat hallinnolliset tehtävät, kuten esimerkiksi uusien sopimusten avaamisen ja laskutuksen. Autat omalta osaltasi luomaan ja ylläpitämään pitkäaikaisia asiakassuhteita tarjoamalla yritysasiakkaillemme ensiluokkaista asiakaspalvelua, ja varmistamalla, että olemme asiakkaittemme tavoitettavissa aina tarvittaessa.

Hoidat kohtaamasi asiakaspalvelutilanteet miellyttävästi ja asiakaslähtöisesti, pitäen kiinni sovituista aikatauluista ja toimien tyynesti myös paineen alla. Pääset myös osallistumaan projekteihin, joissa kehitämme täysin uusia ratkaisuja, tuotteita ja palveluja.

Teet työtä aidosti kansainvälisessä yhtiössä, jossa jaamme parhaita käytäntöjä ja opimme toisiltamme. Tiimissämme toimimme aktiivisesti, avoimesti ja positiivisesti, puhaltaen yhteen hiileen annettujen asiakaslupausten ja asetettujen tavoitteidemme saavuttamiseksi.

Onnistuaksesi tehtävässä

Etsimme b2b-asiakaspalvelun ja siihen liittyvien hallinnollisten prosessien osaajaa, joka suhtautuu ensiluokkaisen palvelun tuottamiseen intohimolla.

Kokemus energia-alalta on eduksi, mutta itseohjautuvuus ja itsenäinen työskentelytapa ovat avainasemassa. Työpäiväsi aikana voit kohdata täysin uusia asioita tai haasteita, joten joustavuudesta, ratkaisukeskeisyydestä sekä kyvystä nähdä mahdollisuuksia eikä esteitä, on hyötyä.

Toivomme, että sinulla on vahvat IT-taidot (MS-Office) ja kyky omaksua uusia käyttöjärjestelmiä. Hyvien tietoteknisten taitojen lisäksi, kiinnität huomiota yksityiskohtiin. Pienet hintavaihtelut suurelle asiakkaalle merkitsevät suuria muutoksia laskuun, joten perinpohjainen, järjestelmällinen ja tarkka työskentelytyyli on työssä menestymisen peruste, sekä tinkimätön tavoite tuottaa virheettömiä dokumentteja.

Tehtävässä menestyy siis tarkka ja järjestelmällinen asiakaspalveluhenkilö, jolla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä sujuva suomen kielen taito. Englannin kielen taidon katsomme eduksi. Arvostamme kovasti myös vastuullista ja itsenäiseen päätöksentekoon kykenevää henkilöä, jolla on halu kehittyä ja joka kokee, että muutos on mahdollisuus.

Kiinnostuitko?

Vattenfall Customer Service -yksikkö on asiakaspalveluratkaisujen tuottaja, jossa työskentelemme ketterin menetelmin (Agile/Scrum). Jos tahdot töihin kunnianhimoiseen yksikköömme ja tiimiimme, lähetä hakemuksesi rekrytointikanavamme kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaihin 12.2. mennessä. Huomaathan, että toivoessamme vahvistusta tiimiimme nopealla aikataululla, aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään Head of Customer Service Finland Reetta Malmros, puh. 050 541 8511, soittoaikoina keskiviikkona 1.2. ja 8.2. klo 14–15.00. Halutessasi tietää lisää rekrytointiprosessista ja siihen liittyvistä asioista, voit ottaa yhteyttä seniorikonsultti Krista Pulkkiseen, puh. 050 505 7715 ja krista.pulkkinen@barona.fi.

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa
Vattenfall Oy
Vattenfall Oy

Vattenfall Customer Service Nordic on Vattenfall-konserniin kuuluva pohjoismainen organisaatio, joka varmistaa, että yli miljoona asiakasta saa ensiluokkaista palvelua! Liiketoimintamme palveluksessa on noin 370 työntekijää Tukholmassa, Uumajassa ja Helsingissä. Asiakkaamme ovat yksityishenkilöitä, energiayhtiöitä, teollisuudenaloja ja muita yrityksiä, ja autamme asiakkaitamme sähkön, kaukolämmityksen, latausratkaisujen ja älykkäiden energiaratkaisujen parissa.

Tutustu yritykseen