Finance Specialist SOS Internationalille Helsinkiin

Finance Specialist SOS Internationalille Helsinkiin

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
16.8.2022

Kiinnostaisiko sinua monipuolinen taloushallinnon tehtävä kansainvälisessä ympäristössä? Etsimme asiakkaallemme, SOS Internationalille, taloushallinnon osaajaa FINANCE SPECIALISTIN tehtävään.

Finance Specialist työskentelee kolmen hengen taloushallinnon tiimissä, joka hoitaa monipuolisesti ja kattavasti taloushallinnon tehtäviä ja tukee liiketoimintaa ja muuta organisaatiota. Lakisääteisen kirjanpidon, tilinpäätöksen ja maksuliikenteen lisäksi keskitymme taloudelliseen analyysiin ja tiedon tuottamiseen erilaisten päätösten tueksi (ennusteet, budjetointi, hinnoittelu, tarjouskilpailut, kannattavuus- ja kustannusanalyysit).

Työ on monipuolista ja tehtävät laaja-alaisia sekä sellaisia, joissa aidosti pääsee vaikuttamaan.

Sinun vastuualueesi painottuu erityisesti analyysiin ja järjestelmiin:

  • Taloushallinnon sekä raportointijärjestelmien ja prosessien ylläpito ja kehittäminen
  • Raportointi (ad hoc ja kuukausittainen), erilaiset kustannus- ja kannattavuusanalyysit, asiakaskasanalyysit
  • Tuki ja sparraus johdolle koskien hinnoittelua, tarjouskilpailuja, investointeja, projekteja, prosessiparannuksia jne.
  • Osallistuminen ja avustaminen budjetointi- ja ennusteprosesseissa sekä tilinpäätöksessä
  • Varmistat yhdessä kollegan kanssa päivittäisen ja kuukausittaisen taloushallinnon ja kirjanpidollisten tehtävien kokonaisvaltaisen onnistumisen (maksuliikenne, laskutus, reskontra, kirjanpito) sekä tarjoat talouden prosesseihin liittyvää tukea niin sisäisille kuin ulkoisille sidosryhmille

Mitä odotamme sinulta?

  • Aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta ja/tai taloushallinnon tehtävistä, Business Analyst tai vastaavasta taustasta on etua
  • Tehtävään soveltuva koulutus
  • Taloushallinnon järjestelmäosaamista
  • Laskentaosaaminen ja tiedonhankinta- ja hallintataidot
  • Excel ja laajemman datan analysointi
  • Kirjanpidollisten sääntöjen ja lakien tunteminen eduksi
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin ja suomen kielen taitoa
  • Positiivista asennetta sekä motivaatiota oppia uutta, halua kehittyä ja haastaa itseäsi
  • Itsenäistä ja analyyttistä työskentelytapaa ja sinnikkyyttä saattaa projektit loppuun

Mitä tarjoamme sinulle?

Työ meillä, SOS Internationalilla, on merkityksellistä ja vaihtelevaa, etkä koskaan voi täysin tietää mitä työpäivä tuo tullessaan. Teemme töitä kansainvälisessä ympäristössä osana asiantuntevaa ja huumorintajuista porukkaa. Tarjoamme sinulle joustavuutta työaikoihin sekä tuen ja perehdytyksen uusiin työtehtäviisi. Uudessa työssäsi saat mielenkiintoisen ja monipuolisen taloushallinnon tehtäväkentän, jossa pääset hyödyntämään ja kehittämään niin sisäisen kuin ulkoisen laskennan osaamista.

Tehtävä on vakituinen ja työntekopaikka on SOS Internationalin toimistolla Vallilassa, Helsingissä. Työn aloitus on syys-lokakuussa.

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää Baronan rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään tiistaina 16.8.2022 mennessä. Toimi kuitenkin nopeasti, aloitamme haastattelut jo hakuaikana, viikoilla 28–29 ja sen jälkeen taas viikolla 34.

Lisätietoja tehtävästä antaa Barona Financen seniorikonsultti Krista Pulkkinen, p. 050 505 7715, krista.pulkkinen@barona.fi (kesälomalla 25.7. – 19.8.2022).

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa
SOS International
SOS International

SOS International on yksi Pohjoismaiden johtavista avustuspalveluorganisaatioista. SOS International tarjoaa laajan valikoiman palveluratkaisuja, joihin kuuluvat maailmanlaajuiset hoito- ja matkapalvelut, tiepalvelut ja terveydenhoidollinen neuvonta yötä päivää, ympäri vuoden. Tarjoamme palveluita äkillisissä hätätilanteissa kaikkialla maailmassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sijaitsevista hälytyskeskuksistamme. SOS International takaa asiakkailleen arvoketjun luotettavana kumppanina ja pyrkii tarjoamaan erinomaisen asiakastyytyväisyyden sekä täyden kustannustenhallinnan asiakkaan eduksi. SOS Internationalilla on laaja verkosto päteviä toimittajia ja kumppaneita kaikkialla maailmassa sekä 5 strategisesti sijoitettua toimistoa. Yli 1200 työntekijän kanssa SOS International edustaa 30 kansallisuutta ja yhdessä työntekijät puhuvat yli 37 eri kieltä. SOS noudattaa kaikessa toiminnassaan tiukkaa vaatimustenmukaisuutta ja vastuullisuutta. SOS International perustettiin vuonna 1961 ja sen omistajia ovat 11 suurta pohjoismaista vakuutusyhtiötä.

Tutustu yritykseen