Major Incident Manager

Major Incident Manager

Sijainti
Tampere
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
16.5.2022

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja nautit erilaisien ihmisien ja sidosryhmien kanssa työskentelystä? Onko sinulla aikaisempaa kokemusta häiriöhallinnasta, teknisestä tuesta sekä asioiden koordinoimisesta? Oletko etsimässä dynaamista, innovatiivista ja kansainvälistä yritystä, jossa rakennetaan parempaa tulevaisuutta meille kaikille?

Mitä?

Etsimme asiakkaallemme UPM Kymmene Oyj:lle Major Incident Manageria heidän IT Business Service tiimiin Tampereelle. IT Business Services- tiimi on osa globaalia UPM:n IT-organisaatiota, ja se vastaa IT-sovelluksista, infrastruktuurista ja IT-toiminnoista maailmanlaajuisesti. Keskitettyä toimintaa koordinoivat Helsingin ja Tampereen palvelukeskusten tiimit. Palvelukeskuksien tehtävänä on valvoa IT-palveluita, seurata ja analysoida mahdollisia häiriötilanteita ja koordinoida eri sidosryhmien työtä, jotka ratkaisevat teknisiä häiriöitä.

Tulet vastaanottamaan työpyyntöjä eri seurantatyökaluista sekä selvittämään ja analysoimaan yhdessä kollegoidesi kanssa, kuinka laajasta häiriöstä on kyse. Tehtävänäsi on olla yhteydessä eri sidosryhmän jäsenten kanssa (sisäiset ja ulkoiset sidosryhmät) ja koordinoida eri ryhmien työtä, jotta häiriötilanne saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti. Sinun ei tarvitse osallistua teknisten ongelmien ratkaisemiseen itse, vaan työnkuvasi pitää sisällään enemmänkin häiriötilanteiden valvontaa, analysointia, asioiden koordinointia, dokumentointia sekä kommunikointia eri asiantuntijoiden kanssa.

Kyseessä on kokoaikainen (37,5h/vko) ja vakituinen työsuhde, ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työskentelypisteesi tulee olemaan Tampereella UPM:n toimitiloissa ja tehtävä edellyttää paikan päällä toimistolla työskentelyä. Työaika sijoittuu arkipäiviin, ma-pe klo 8-18 välille. Tulet työskentelemään kahdessa vuorossa; joka toinen viikko klo 8-16 ja joka toinen viikko klo 10-18. Rekrytointiprosessia hoitaa Barona IT Oy, mutta tulet työllistymään suoraan UPM Kymmene Oyj:n kirjoille.

Kenelle?

Tehtävä sopii henkilölle, joka on asiakaspalveluhenkinen ja jolla on kokemusta asiakaspalvelu-, ongelmanratkaisu- ja tukitehtävistä. Sinulla voi olla kokemusta esimerkiksi service desk- työstä, palvelukoordinoinnista tai muista vastaavista IT-tukitehtävistä. Sinun ei tarvitse olla tekninen ammattilainen, koska työsi ei sisällä itse teknisten ongelmien selvittelyä, mutta odotamme, että sinulla on perustiedot IT-infrastruktuurista ja sovelluksista.

Tulet tekemään töitä tiiviisti eri ihmisien ja sidosryhmän jäsenten kanssa, ja sen vuoksi työ edellyttääkin erinomaisia vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja. Työssä korostuu hyvät dokumentointi ja raportointitaidot ja kyky työskennellä tiukoissa määräajoissa. Nautit asioiden koordinoimisesta, muuttuvista tilanteista sekä pienen paineen alla työskentelystä. Puhut ja kirjoitat sujuvasti englantia, suomen kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Miksi UPM?

  • Merkittävä työ: Olemme ylpeitä tekemästämme työstä. Työssämme korostuvat henkilöstömme ammattitaito, tuotteidemme korkea laatu ja yrityksen arvot.
  • Inspiroituneet ja motivoituneet tiimit: Meillä on erittäin ammattitaitoisia työntekijöitä. Olemme monipuolinen ja kansainvälinen organisaatio, joka työskentelee tiiminä yhteisten tavoitteidemme saavuttamiseksi.
  • Kehittymismahdollisuudet: Meillä pääset kehittämään omaa osaamistasi. Tarjoamme mahdollisuuksia tukea kehittymistäsi urasi kaikissa vaiheissa.
  • Vastuu ihmisistä ja ympäristöstä: Eettiset periaatteemme kattavat niin ihmiset kuin ympäristön. Pyrimme aina rakentamaan kestävämpää tulevaisuutta.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä antaa Heini Taanila (yhteystiedot ohessa).

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa