Ostoreskontranhoitaja / projekti

Ostoreskontranhoitaja / projekti

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
25.9.2022

Etsimme asiakkaallemme projektiluontoisesta työstä innostuvaa ostoreskontranhoitajaa. Asiakkaamme toimii tekstiilipalvelualalla. Työtä on tarjolla arviolta 6 kuukauden ajan ja aloitus on heti sopimuksen mukaan. Voit olla jo kokenut taloushallinnon konkari tai vastavalmistunut tekijä. Asenteesi ja halusi sekä kykysi oppia ovat kuitenkin kaikkein tärkeintä. Katsomme eduksi, jos sinulla on ymmärrystä kirjanpidosta ja osaamista laskujen tiliöinneistä.

Tässä roolissa vastuullasi on ostolaskujen tarkastaminen, maksaminen ja tiliöinti järjestelmässämme sekä mahdollisesti muita taloushallinnon avustavia tehtäviä. Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan on mahdollista saada myös lisävastuita.

Toivomme, että sinulla olevan hyvät Excel-taidot ja muutenkin järjestelmien kanssa työskentely sujuu sinulta luontevasti. Ostolaskukierrätyksessä on käytössä Palette- järjestelmä. Kirjanpitojärjestelmänä on MS Dynamix AX (2009).

Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja tietojen oikeellisuus on sinulle lähellä sydäntä. Saat tehtävään perehdytyksen etkä jää roolissasi yksin.

Työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingissä.

Emme malta enää odottaa, että pääsemme kuulemaan osaamisestasi. Haluamme, että sinä ja vahvuutesi pääsevät tositoimiin!

Hakeminen ja lisätiedot

Kiinnostuitko? Lähetä meille hakemuksesi CV:n kera pikimmiten, kuitenkin viimeistään 25.09.2022. Aloitamme hakijoiden käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Rekrytointi tehdään yhteistyössä Baronan kanssa. Työsuhde solmitaan Baronan ja työntekijän välille.

Lisätietoa rekrytointiprosessista ja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Julia Leppänen puhelimitse +358 46 922 7672 tai sähköpostitse julia.leppanen@barona.fi.

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa