Ryhmäesihenkilö DNA asiakaspalveluun Fuengirolan ja Mijasin alueelle

Ryhmäesihenkilö DNA asiakaspalveluun Fuengirolan ja Mijasin alueelle

Sijainti
Fuengirola
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
24.4.2025

DNA asiakaspalvelutiimi etsii nyt rohkeaa, energistä ja myyntihenkistä esihenkilöä luotsaamaan noin 20 Palveluneuvojan tiimiä Espanjan Aurinkorannikolle! ☀️

Päätehtävänäsi on auttaa ja valmentaa tiimiläisiäsi onnistumaan työssään ja saavuttamaan heille asetetut tavoitteet. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu henkilöstön suorituksen johtaminen, valmentaminen sekä erilaisten kehittämisprojektien jalkauttaminen tiimiin unohtamatta tiimisi työhyvinvointia. Ryhmäesihenkilön tehtävä sisältää myös viikoittaista tulosten raportointia, seurantaa ja tilastojen analysointia. Etsimme toiminnan kehittäjää, jolla on aito kiinnostus esihenkilötyötä ja ihmisiä kohtaan. DNA:n asiakkuuden kasvaessa pääset mukaan myös tekemään rekrytointipäätöksiä uusista palveluneuvojista.

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa on?

Katso video 👉 https://youtu.be/9rYvZ26Hr34

Oletko sinä etsimämme kollega joukkoomme?

Tehtävä edellyttää aikaisempaa kokemusta esihenkilötehtävistä. Katsomme erityisesti eduksi aikaisemman kokemuksen Contact Center -ympäristössä toimimisesta ja myynnin johtamisesta. Tärkeimpänä tekijänä tulee sinulla kuitenkin olla aito kiinnostus operaattorialaa sekä esihenkilötyötä kohtaan. Työt alkavat sopimuksen mukaan huhtikuussa, tai viimeistään toukokuun alussa.

Mitä toivomme sinulta?

  • Nopeaa oppimiskykyä ja valmiutta toimia sovittujen pelisääntöjen mukaan
  • Paineensietokykyä sekä muutospositiivisuutta
  • Valmentavaa otetta ja näyttöjä tiimin motivoinnista sekä tuloksellisesta johtamisesta
  • Kykyä löytää parhaat keinot, jolla valmennat tiimisi huipputuloksiin
  • Olet idearikas ja ratkaisukeskeinen tyyppi, joka on halukas jatkuvasti kehittämään tiimin toimintaa

Työajat ja palkkaus

Työsuhde on kokoaikainen ja työaika 39 tuntia viikossa. Maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa, joka perustuu paikalliseen Contact Center-alan työehtosopimukseen. Lisäksi olet osana esihenkilöiden kannustinpalkkiojärjestelmää. Keskimäärin tehtävässä ansaitsee noin 2300e/kk.

Työvuorot sijoittuvat pääosin ma-su 7-20 välille.

Osaksi Baronalaisten yhteisöä

Meillä Baronalla on Fuengirolassa jo 300 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja Back Office -tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksemme palvelee asiakkaita 24/7. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Työn vastapainosta vastaa virkistystoimikunta BaroVire, tarjoten työntekijöille uusia elämyksiä järjestämällä säännöllisesti retkiä ja tapahtumia. Tutustu vapaa-ajan toimintaamme Instagramissa @baronafuengirola.

Toimistomme sijaitsee aivan Fuengirolan keskustan tuntumassa, 10 minuutin kävelymatkan päässä juna-asemalta, joten työpaikalle kulkeminen on vaivatonta.

Haluatko kuulla lisää tehtävästä?

Palvelupäällikkö Emmeliina Nivalainen vastaa kysymyksiisi:

✉️ emmeliina.nivalainen@barona.fi

Kiinnostuitko? Jätäthän hakemuksesi pikaisesti "Hae paikkaa"- painikkeen kautta, sillä kutsumme hakijoita haastatteluihin jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä. Huomioithan, että tietoturvasyistä huomioimme vain rekrytointijärjestelmämme kautta lähetetyt hakemukset.

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa
Emmeliina Nivalainen
Emmeliina Nivalainen