System Specialist Elisalle Service Deskiin

System Specialist Elisalle Service Deskiin

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
24.1.2022

Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa? Tässä sinulle mielenkiintoinen mahdollisuus päästä mukaan uuteen alkavaan kokonaisuuteen, it-tuen tehtävien pariin!

Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle System Specialisteja Service Desk -tehtäviin yritysasiakasrajapintaan.

Tehtävänkuvaus :

Tehtäviisi kuuluvat työpyyntöjen vastaanottaminen ja käsitteleminen, tietoteknisten ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä käyttäjien opastaminen ja erilaiset etänä tehtävät asennukset. Työ edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn ja tiimityöskentelytaitoja. Tässä tehtävässä painottuvat puhelimitse tulevat työpyynnöt ja ongelmanratkonta.

Työ sopii erinomaisesti luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on jo kokemusta IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkonnasta. Työssä kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Tehtävä on kokopäiväinen 37,5 h/vko ja vakituinen. Työajat sijoittuvat virastoaikaan, pääasiassa 8 - 16 välille. Työsuhteessa työnantajana toimii Barona IT Oy.

Odotamme Sinulta:

  • Soveltuvaa IT-alan tutkintoa
  • Vahvaa osaamista Windows käyttöjärjestelmistä (asennukset ja ongelmanratkonta)
  • Kokemusta AD käyttäjähallinnasta ja M365 ympäristöstä
  • Tikettijärjestelmän käyttökokemusta
  • Luontevaa asiakasrajapinnassa toimimista ja ratkaisukeskeistä asennetta
  • Oma-aloitteista työotetta ja vuorovaikutus/tiimitaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Tarjoamme:

  • Rennon, huumorintajuisen ja asiantuntevan työyhteisön työsi tueksi

  • Kattavan perehdytyksen ja mahdollisuuden hypätä uuteen alkavaan kokonaisuuteen

  • Tilaisuuden kartuttaa IT-alan osaamista tunnetussa yrityksessä

Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian ja lisäät mukaan CV:si. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuajalla. Valinnat tehdään tammikuun aikana ja tehtävä alkaa maaliskuun puolenvälin jälkeen turvallisuusselvityksen varmistuttua. Toteutamme haastattelut etäyhteyksiä hyödyntäen.

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa
Elisa Oyj
Elisa Oyj

End User Services -yksikössä tarjoamme Service Desk- ja lähitukipalveluita IT-ulkoistusasiakkaillemme. Meillä työskentelee noin 150 henkilöä. Elisa on jakautunut henkilöasiakasyksikköön ja yritysasiakasyksikköön, End User Services toimii Elisan Yritysasiakkaat yksikössä. Elisa Oyj on korkean osaamisen operaattori ja IT-palvelutalo. Toimintamme perustuu syvään teknologiaosaamiseen ja aidosti asiakaslähtöiseen toimintaan.