System Specialist lähitukeen Elisalle

System Specialist lähitukeen Elisalle

Sijainti
Espoo
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen, Kokoaikainen
Hakuaika päättyy
22.5.2022

Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa? Et pelkää teknisiä haasteita ja haluat ratkaista niitä osaavien ICT-alan asiantuntijoiden kanssa? Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, luethan lisää tehtävästä!

Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle kahta System Specialistia monipuolisiin ja mielenkiintoisiin IT-tuen tehtäviin Espoon alueelle.

Tehtävänkuvaus :

Tehtäviisi kuuluvat työpyyntöjen vastaanottaminen ja käsitteleminen, tietoteknisten ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä käyttäjien opastaminen ja asennukset yritysasiakkaille. Työ edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn sekä halukkuutta toimia tiimissä.

Työ sopii erinomaisesti luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Tulet toimimaan osana asiantuntevaa ja innostavaa lähitukitiimiä. Työ on osaksi liikkuvaa Espoon alueella, minkä vuoksi tehtävään valituilta henkilöiltä vaaditaan B-ajokorttia sekä mahdollisuutta käyttää omaa autoa työssä liikkumiseen. Kilometrikorvaukset maksetaan verottajan ohjeistuksen mukaisesti.

Tehtävä on kokopäiväinen 37,5 h/vko ja ja työsuhde toistaiseksi voimassa oleva. Työskentely tapahtuu pääasiassa toimistotyöaikojen puitteissa. Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy.

Toivomme sinulta:

  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
  • Aiempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä ja asiakasrajapinnassa toimimisesta
  • Vahvaa kokemusta Windows 10 -käyttöjärjestelmästä (asennukset ja ongelmanratkonta)
  • MS Office- ja M365 -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • Osaamista AD-käyttäjähallinnasta
  • Hyviä sosiaalisia taitoja sekä kykyä palvella asiakkaita ratkaisukeskeisesti
  • Luovaa ongelmanratkaisutaitoa ja oma-aloitteisuutta
  • B-ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta

Tarjoamme:

  • Monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä
  • Mahdollisuuden haastaa itseään tietoteknisten ongelmien parissa innostavassa työympäristössä
  • Mahdollisuuden työskennellä asiakasrajapinnassa
  • Asiakasyrityksen ja työkavereiden vahvan osaamisen työsi tueksi

Tehtävään valitusta henkilöstä teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle

Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi ja CV:si meille mahdollisimman pian! Haastattelemme ehdokkaita jo hakuajalla.

Jaa

Lisätietoja tästä työpaikasta antaa
Elisa Oyj
Elisa Oyj

End User Services -yksikössä tarjoamme Service Desk- ja lähitukipalveluita IT-ulkoistusasiakkaillemme. Meillä työskentelee noin 150 henkilöä. Elisa on jakautunut henkilöasiakasyksikköön ja yritysasiakasyksikköön, End User Services toimii Elisan Yritysasiakkaat yksikössä. Elisa Oyj on korkean osaamisen operaattori ja IT-palvelutalo. Toimintamme perustuu syvään teknologiaosaamiseen ja aidosti asiakaslähtöiseen toimintaan.