Barona Asiakaspalvelu – Väylä asiakaspalvelualan työpaikkoihin

Täältä löydät vinkit ja avoimet paikat aspa-alan töihin!

Barona Asiakaspalvelu tarjoaa vuosittain työpaikkoja yli 1 000 asiakaspalveluosaajalle

Olemme asiantuntijoita asiakaspalvelutyön rekrytoinnissa ja haluamme auttaa sinua löytämään työpaikan asiakaspalvelualalta. Aspa-työ pitää sisällään niin kasvokkain kuin puhelimessa tehtävää asiakaspalvelua. Uudemmat asiakaspalveluvälineet kuten chat ja some-kanavat tulevat myös varmasti tutuiksi. Asiakaspalvelutyössä asenne ratkaisee ja etsimme koko ajan joukkoomme uusia asiakaspalvelijoita, jotka omaavat hyvät vuorovaikutustaidot ja syttyvät asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta.

Asiakaspalvelutyötä löytyy mitä erilaisemmista yrityksistä ja rekrytoijana huolehdimme, että oikea työ kohtaa tekijänsä. Työsuhteesi voi olla joko suoraan asiakasyrityksellä tai meillä Baronalla mutta takaamme, että pääset työskentelemään monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä ja saat työkokemusta, josta on aina hyötyä. Tule tutustumaan erilaisiin asiakaspalvelutehtäviin ja löydä oma paikkasi asiakaspalvelualalta.

Ole yhteydessä ja löydetään sinulle töitä asiakaspalvelutyön parissa!

Myynnilliset asiakaspalvelijat

500

0

rekryä vuodessa

Myynnilliset asiakaspalvelijat

Myynnillisessä asiakaspalvelutyössä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua niin puhelimen, sähköpostin, chatin kuin sosiaalisen median kautta asiakkaille. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä, tuote- ja palveluneuvonnasta sekä tuotteiden ja palveluiden myynnistä. Yhteistä näille työtehtäville on myynnillinen ote, jossa kartoitetaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeet asiakkaan yhteydenoton yhteydessä. Näissä työtehtävissä pääset kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin ammattilaiseksi. Voit työllistyä esimerkiksi palveluneuvojaksi, myynnilliseksi asiakaspalvelijaksi tai asiakaspalvelun superstaraksi.

Asiakasneuvojat

400

0

rekryä vuodessa

Asiakasneuvojat

Asiakasneuvojan tehtävissä asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja työskennellessäsi tavoite on aina tuottaa asiakkaalle erinomaista palvelua. Työssä vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin ammattitaitoisesti ja asiakkaiden tyytyväisyydestä huolehtien niin puhelimitse, kasvotusten, chatissa sekä sähköpostitse. Asiakkaat ottavat yhteyttä sinuun, joten tehtäväsi on ratkaista asiakkaan ongelmat mahdollisimman laadukkaasti ja ripeästi. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä sekä tuote- ja palveluneuvonnasta. Voit työllistyä esimerkiksi asiakaspalvelijaksi, tuoteneuvojaksi tai Customer Coordinatoriksi.

Asiakaspalvelun asiantuntijat

100

0

rekryä vuodessa

Asiakaspalvelun asiantuntijat

Asiakaspalvelun asiantuntijoina voit työllistyä erilaisiin tehtäviin, joissa vaaditaan jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelualalta. Työssä pystyt vastaamaan itsenäisesti vaativista asiakaspalvelutilanteista sekä toimimaan sujuvasti asiakkaiden tukena ja opastajana yrityksen tuotteiden parissa. Usein toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden lisäksi myös muiden sidosryhmien kanssa. Asiantuntijaroolit pitävät myös sisällään esimiespaikkoja, joissa vastaat esimerkiksi erikokoisista asiakaspalvelutiimeistä sekä asiakkuuksista. Asiantuntijatehtäviin kuuluu myös monesti asiakaspalvelun kehittämistä sekä tavoitteellisesta toiminnan johtamista. Voit työllistyä esimerkiksi Customer Success Specialistiksi, Palvelupäälliköksi tai Kehityspäälliköksi.

Myynnilliset asiakaspalvelijat

Myynnillisessä asiakaspalvelutyössä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua niin puhelimen, sähköpostin, chatin kuin sosiaalisen median kautta asiakkaille. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä, tuote- ja palveluneuvonnasta sekä tuotteiden ja palveluiden myynnistä. Yhteistä näille työtehtäville on myynnillinen ote, jossa kartoitetaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeet asiakkaan yhteydenoton yhteydessä. Näissä työtehtävissä pääset kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin ammattilaiseksi. Voit työllistyä esimerkiksi palveluneuvojaksi, myynnilliseksi asiakaspalvelijaksi tai asiakaspalvelun superstaraksi.

Asiakasneuvojat

Asiakasneuvojan tehtävissä asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja työskennellessäsi tavoite on aina tuottaa asiakkaalle erinomaista palvelua. Työssä vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin ammattitaitoisesti ja asiakkaiden tyytyväisyydestä huolehtien niin puhelimitse, kasvotusten, chatissa sekä sähköpostitse. Asiakkaat ottavat yhteyttä sinuun, joten tehtäväsi on ratkaista asiakkaan ongelmat mahdollisimman laadukkaasti ja ripeästi. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä sekä tuote- ja palveluneuvonnasta. Voit työllistyä esimerkiksi asiakaspalvelijaksi, tuoteneuvojaksi tai Customer Coordinatoriksi.

Asiakaspalvelun asiantuntijat

Asiakaspalvelun asiantuntijoina voit työllistyä erilaisiin tehtäviin, joissa vaaditaan jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelualalta. Työssä pystyt vastaamaan itsenäisesti vaativista asiakaspalvelutilanteista sekä toimimaan sujuvasti asiakkaiden tukena ja opastajana yrityksen tuotteiden parissa. Usein toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden lisäksi myös muiden sidosryhmien kanssa. Asiantuntijaroolit pitävät myös sisällään esimiespaikkoja, joissa vastaat esimerkiksi erikokoisista asiakaspalvelutiimeistä sekä asiakkuuksista. Asiantuntijatehtäviin kuuluu myös monesti asiakaspalvelun kehittämistä sekä tavoitteellisesta toiminnan johtamista. Voit työllistyä esimerkiksi Customer Success Specialistiksi, Palvelupäälliköksi tai Kehityspäälliköksi.

Mitä meistä sanotaan muiden työntekijöiden toimesta?

Miksi töihin Barona Asiakaspalvelun kautta?

Untitled-1

Monipuoliset työpaikat

Monipuoliset työpaikat

Tarjoamme monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä eri toimialoilla oleviin yrityksiin, joten voit löytää itsesi työskentelemästä niin finanssisektorilta kuin teleoperaattorialalta. Löydät vaihtoehtoja helposti suoraan työnhakuportaalistamme. Meillä on monia eri yrityksiä asiakkaina – joka tarkoittaa sinulle paljon vaihtoehtoja.

Untitled-1

Kansainväliset työllistymismahdollisuudet

Kansainväliset työllistymismahdollisuudet

Kauttamme sinulle avautuvat ovet myös kansainvälisiin työmahdollisuuksiin. Etsimme asiakaspalvelusta kiinnostuneita tekijöitä esimerkiksi Espanjaan, Fuengriolaan ja Puolaan, Katowiceen.

Untitled-1

Kattava perehdytys

Kattava perehdytys

Varmistamme, että jokaiseen työhön annetaan riittävät valmiudet toimia. Pyrimme huolehtimaan, että kaikki saavat kattavan perehdytyksen ja tukea työsuhteen alussa ja sen aikana. Koemme, että perehdytys ja koulutus ovat tärkeä osa hyvää työkokemusta.

Untitled-1

Henkilökohtainen tuki & uracoachaus

Henkilökohtainen tuki & uracoachaus

Rekrytoijamme pyrkivät tarjoamaan tarvittaessa henkilökohtaista tukea ja uracoachhausta työntekijöillemme. Tavoitteenamme on olla tukenasi työurasi eri vaiheissa. Lisäksi valmennamme esimiehiämme Baronan omissa asiakaspalvelukeskuksissa työntekijöiden tukemisessa.

Untitled-1

Hyvät etenemismahdollisuudet

Hyvät etenemismahdollisuudet

Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä, joissa mahdollisuus kehittyä eteenpäin ja saada uusia haastavia tehtäviä hoitoonsa. Asiakaspalvelualalla moni on aloittanut asiakaspalvelijana mutta edennyt siitä eteenpäin tiimivalmentajaksi, ryhmäesimieheksi ja muihin tehtäviin yrityksessä.

Untitled-1

Hyvin hoidetut työnantajavelvoitteet

Hyvin hoidetut työnantajavelvoitteet

Olemme vastuullinen työnantaja ja hoidamme palkanmaksun ja kaikki työnantajan velvoitteet viimeisen päälle. Baronan työntekijöille kuuluu myös kattavat työterveyshuollon palvelut. Voit luottaa, että teemme asiat oikein.

Avoimet työpaikat

12 avointa paikkaa

Asiakaspalvelu/palvelu
Myynnillinen asiakaspalvelija
Asiakaspalvelu/palvelu
Tilauskäsittelijöitä DNA:lle Ouluun
Asiakaspalvelu/palvelu
Tilauskäsittelijöitä DNA:lle Lahteen
Asiakaspalvelu/palvelu
Tilauskäsittelijöitä DNA:lle Turkuun

Tutustu Barona Asiakaspalvelun rekrytoijiin

Rekrytoijia meillä on moneen lähtöön – kaikkia yhdistää vuosien kokemus ja palava into paremman työelämän rakentamisesta. Tutustu heihin ja connectaa heidät LinkedInissä (olethan siellä)!

Piia Laitila

Yhteyspäällikkö

piia.laitila@barona.fi

+358 50 506 5144

Tutustu minuun

Yhteyspäällikkö - Piia Laitila

Laura Hannila

Yhteyspäällikkö

laura.hannila@barona.fi

+358 43 824 3431

Tutustu minuun

Yhteyspäällikkö - Laura Hannila

Jarita Laitinen

Henkilöstökonsultti

jarita.laitinen@barona.fi

+358 40 838 2804

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Jarita Laitinen

Sofia Nisumäki

Henkilöstökonsultti

sofia.nisumaki@barona.fi

+358 46 922 5720

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Sofia Nisumäki

Ann-Marie Rosenlund

HR-koordinaattori

ann-marie.rosenlund@barona.fi

+358 50 439 8692

Tutustu minuun

HR-koordinaattori - Ann-Marie Rosenlund

Barona Asiakaspalvelun blogi

+ Lue lisää

Barona – Paremman työelämän puolesta

Barona on pohjoismainen henkilöstöalan yritys, joka tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen työelämää paremmaksi. Etsimme vuosittain työpaikan yli 30 000 ihmiselle ja haluamme auttaa sinuakin rakentamaan työelämästä itsesi näköistä.  Yli 700 asiantuntijan ja HR-ammattilaisen voimin toimimme kansainvälisesti 10 maassa ja Suomessa yli 30 paikkakunnalla. Toimintaamme ohjaavat arvomme rohkeus, vastuullisuus, vapaus ja yhdessä tekeminen. Tutustu työelämän filosofiaamme täältä.

Vastuullisuus

Edistämme yhdessä tasavertaista ja eettistä työelämää. Kannustamme läpinäkyvään toimimiseen, joka tukee monimuotoisuutta ja kunnioittaa erilaisuutta.

Lue lisää

Vastuullisuus

Edistämme yhdessä tasavertaista ja eettistä työelämää. Kannustamme läpinäkyvään toimimiseen, joka tukee monimuotoisuutta ja kunnioittaa erilaisuutta.

Lue lisää

Rohkeus

Rohkaisemme kokeilemaan ja käärimään hihat, virheitä pelkäämättä. Otamme ennemmin edelläkävijän kuin perässähiihtäjän roolin.

Lue lisää

Rohkeus

Rohkaisemme kokeilemaan ja käärimään hihat, virheitä pelkäämättä. Otamme ennemmin edelläkävijän kuin perässähiihtäjän roolin.

Lue lisää

Vapaus

Annamme ihmisille vapauden olla omanlaisiaan ja toteuttaa työtään parhaaksi katsomallaan tavalla yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti.

Lue lisää

Vapaus

Annamme ihmisille vapauden olla omanlaisiaan ja toteuttaa työtään parhaaksi katsomallaan tavalla yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti.

Lue lisää

Yhdessä tekeminen

Tuomme yhteisvoimin tehdyn työn näkyviin, ja kiitämme ja juhlimme saavutuksia yhdessä.

Lue lisää

Yhdessä tekeminen

Tuomme yhteisvoimin tehdyn työn näkyviin, ja kiitämme ja juhlimme saavutuksia yhdessä.

Lue lisää
barona-badge
Ota yhteyttä
barona-badge
Ota yhteyttä