Case Telia: Asiakaspalvelua kehitetty hyvässä yhteistyössä

Case Telia: Asiakaspalvelua kehitetty hyvässä yhteistyössä

Telian ja Baronan hedelmällinen yhteistyö starttasi Kuusamon palvelukeskuksesta, jonka toiminta ulkoistettiin Baronalle. Siitä lähtien Barona on tehnyt yhteistyötä Telian kanssa heidän asiakaspalvelunsa hoitamisessa ja kehittämisessä.

Telia on pohjoismainen teleoperaattori, joka tuottaa matkapuhelin-, internet- ja tv-palveluita kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Riikka Vänskä vastaa Telian kuluttaja-asiakaspalvelusta, jota tuotetaan puhelinpalveluna, chatissa ja somessa. Lisäksi tarjotaan teknistä asiakaspalvelua sekä helppitukea. Tavoite on tarjota asiakkaille mahdollisimman vaivaton apu.

Tällä hetkellä Barona tuottaa asiakaspalvelua Kuusamon lisäksi Baronan palvelukeskuksissa Joensuussa ja Fuengirolassa.

”Meidän toimialallamme asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää, ja se onnistuu Baronan kanssa.”

Koska asiakaspalvelutyössä osaamisen ylläpitäminen on tärkeää, Telia ja Barona käyvät jatkuvasti keskustelua siitä, miten osaamista kehitetään.

– Baronalla on halu ja tahto osaamista kehittää ja se sitten totta kai korreloi siihen, että saadaan aina osaamista myös kehitettyä, Riikka Vänskä kertoo.

Riikka kokee, että yhteistyö Baronan kanssa on aina ollut eteenpäin vievää, avointa ja tuloksellista.

– Voin suositella Baronaa, jos pohtii asiakaspalvelun ulkoistamista ja joustavuuden hakemista. Ehdottomasti voin suositella.

Ulkoistaminen ja henkilöstö – ilmoittaudu webinaariin

Lue asiakas­palvelun ratkaisuista
Lue asiakas­palvelun ratkaisuistaVoisimmeko olla avuksi kuin Telialle? Lue lisää asiakaspalvelun ratkaisuista.Lue lisää