Hyllytyspalvelu – päivittäistavarakaupan hyllytys
Hyllytyspalvelu on vaivaton, tuloksellinen ja varmasti kustannustehokas tapa hoitaa päivittäistavarakaupan hyllyt aina kuntoon. Palveluna toteutetun hyllytysratkaisun tarkoitus on huolehtia siitä, että hyllysaatavuus optimoidaan volyymivaihteluista huolimatta. Jos siis haluat siirtää päivittäistavarakaupan hyllytyksen huolen pois omilta harteiltasi, jatka lukemista!
Varmasti tiedät, mikä hyöty on siitä, että tuotteet ovat siististi omalla paikallaan, heti aamun aikana? Että saldot ovat oikein? Että varasto kiertää ja täydennyksiä varten saadaan tieto ajoissa? Niin mekin.
Baronan hyllytyspalvelu tarjoaakin varmuutta ja sujuvuutta hyllyttämiseen. Ulkoistetun hyllytyspalvelun avulla ei keskiostosten kasvu tai varastokierto jää ainakaan kiinni siitä, etteikö tuotteita olisi hyllyssä silloin kun pitää.
Meillä on 15 vuoden kokemus hyllytyspalveluista. Lukuisat päivittäistavarakaupat ovat ulkoistaneet meille urakkaperusteisesti hyllyttämisen ja hyllysaatavuuden optimoinnin – ja ovat tyytyväisiä!
Miksi valita juuri Baronan hyllytyspalvelut
- Hyllytys hoituu aina sovitussa aikataulussa
Henkilöstöresurssien optimointi on ydinosaamistamme.
- Kaikki valmiina heti aamusta
Hyllytämme klo 6–12, joten aamuun saadaan aina tehokas startti.
- Hyllyttämässä osaava tiimi
Tuomme hyllyttämään esim. työnjohtajan tai tiiminvetäjän ja juuri tarpeeksi monta hyllyttäjää, jotta kuorma hoidetaan sovitussa aikataulussa. Työnjohtaja kehittää toimintaa kaupan henkilökunnan kanssa, tiiminvetäjä suunnittelee ja johtaa hyllytystyötä.
- Kiireavut ja tuuraukset hoituu
Omista osa-aikaisista hyllyttäjistä sekä laajasta työntekijäpoolista on nopeaa ja tehokasta paikata volyymivaihtelut ja tuuraukset.
- Alan huipputeknologia käytössäsi
Hyllytyssovellus tuo datan ennustamisen ja kehittämisen työkaluksi.
- Tuottavuus paranee ja hävikki pienenee
Hiottu prosessi, tarkka data ja kaupan alan ammattilaiset hyllyttäjinä – siinä on voittava yhdistelmä.
Hyllytyspalvelun hyödyt kaupan vastaavalle
- Näet konkreettisesti mitä tuotteita on liikaa ja mitä liian vähän
- Päivittäinen loppukierto varmistaa, että hyllyt ovat kunnossa ja saldot oikein
- Pääset tekemään täydennystilaukset ajoissa
- Voit keskittyä hyllyttämisen sijaan asiakaspalveluun, henkilöstöön ja myyntiin
- Kaikki valmista ajoissa: tuotteet hyllyissä heti aamusta
- Verkkokauppakeräily hyötyy aamun tehotunneista, kun tuotteet valmiina keräiltäviksi
Hyllytys-sovelluksen datasta ennustettavuutta ja konkretiaa hyllytyksen kehittämiseen
Joko teillä kerätään dataa hyllyttämisestä? Kun Barona hoitaa myymäläsi hyllytyksen, tuomme käyttöön erityisesti päivittäistavarakaupan hyllyttämiseen suunnitellun sovelluksen, joka kerää kaiken hyllyttämisestä saatavan tiedon. Järjestelmä tuottaa siis tarkkaa dataa työn jotuisuudesta asiakkaamme käyttöön.
Datalla voidaan tunnistaa mahdollisia haasteita prosessissa tai työnkulussa ja näin tehostaa hyllyttämistyötä. Pitkällä aikavälillä hyllytyssovellukseen kerättyä dataa voidaan käyttää tulevien kuormakokojen ja niihin liittyvien työmäärien ennustamiseen. Arvokas data kertyy jokaisesta toiminteesta, ja tulee asiakkaamme käyttöön kehitystyötä varten.
Mitä hyötyä hyllytysdatan seuraamisesta on?
- Helpottaa päiväysherkkien tuotteiden päiväysseurantaa
- Estää peltimyyntiä
- Tehostaa varastokiertoa ja hävikin hallintaa
- Tuo näkyvyyden tuotekiertoon
- Näyttää kehityksen historiadatan kautta
- Koosteena päivittäinen raportti hyllytystapahtumista