Ulkoistus – lisää joustoa ja ennustettavuutta liiketoimintaan

Ulkoistus – lisää joustoa ja ennustettavuutta liiketoimintaan

Kun tarvitsette lisää joustoa kausivaihteluihin tai enemmän aikaa keskittyä omaan ydintoimintaanne, ratkaisu on ulkoistus. Oikean kumppanin avulla ulkoistuksessa saa ammattilaisten osaamisen ilman kiinteitä kustannuksia – ja kaupan päälle paremman kilpailukyvyn.

Baronalla meillä on vuosien kokemus haastavienkin ulkoistusten toteuttamisesta. Asiakkainamme asiakaspalvelun, myynnin ja laskutuksen ulkoistuspalveluissa on mm. finanssi- ja vakuutusalan yrityksiä, operaattoreita sekä energia-alan yhtiöitä.

Lupaamme, että meille asiakkaasi on yhtä tärkeä kuin sinulle.

Ulkoistamisen hyödyt

  1. Kustannuksista joustavat ja ennustettavat

    Ulkoistuksessa kustannukset saadaan läpinäkyviksi, selkeiksi ja ennustettaviksi. Jopa suuret sesonkivaihtelut voidaan hallita yksikkökustannuksen nousematta.

  2. Työt tulevat tehdyksi varmasti ja laadukkaasti

    Työn resursoinnista ja laadukkaasta tekemisestä huolehtivat kokeneet ammattiosaajat ja toimialan tuntevat HR-ammattilaiset.

  3. Toiminta kehittyy ja tehostuu asiantuntijavoimin

    Operatiivisen toiminnan kehitys- ja uudistushankkeet sujuvat satojen erilaisten asiakkuuksien ja toimintaympäristöjen kokemuksella.

  4. Vahva kumppanuus liiketoiminnan tueksi

    Ulkoistuksessa saa liiketoiminnan tueksi luottamuksellisen kumppanin, jolle myös loppuasiakkaiden pitäminen tyytyväisenä on tärkeää.

Mistä ulkoistus koostuu?

Baronan avulla ulkoistatte esimerkiksi asiakaspalvelunne, logistiikkanne tai IT-tukenne osaavien ammattilaisten vastuulle – joko osittain tai kokonaan. Ulkoistuksella muutatte yhden tai useamman prosessinne kulut työn määrän mukaan muuttuviksi ja saatte erinomaisen ratkaisun sekä tavallisiin kausivaihteluihin että yllättäviin muutoksiin.

  • Mitä ulkoistetaan? Asiakkaan toiminnasta jokin osa siirretään kokonaan tai osittain Baronan vastuulle. Osittaisessa ulkoistuksessa ulkoistetaan esimerkiksi kaupan hyllytys tai varaston keräily, ja muu toiminta jatkuu ennallaan.

  • Missä töitä tehdään? Riippuu, mitä ja miten ulkoistetaan. Työtä voidaan jatkaa asiakkaan tiloissa, laitteilla ja järjestelmillä tai Baronan tiloissa esimerkiksi palvelukeskuksissa tai varastoissa.

  • Kuka vastaa? Ulkoistetun toiminnon työn resursoinnista, laadusta ja kehityksestä vastaa Barona. Myös toiminnon työnjohto-oikeus on Baronalla.

  • Miten hinnoitellaan? Ulkoistukset hinnoitellaan aina läpinäkyvästi niin, että asiakas tietää mistä maksaa ja pystyy budjetoimaan menot tarkasti vaikkapa tilauskannan mukaan. Esimerkiksi asiakaspalvelun, kaupan ja logistiikan tehtävät hinnoitellaan yleensä suoriteperusteisesti.

Tutustu ulkoistuspalveluihimme

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!

Paavo Saranen
Paavo Saranen
Henri Pynnönen
Henri Pynnönen
Johtaja, asiakakassektorit & -ratkaisuthenri.pynnonen@barona.fi
Jarkko Rinne
Jarkko Rinne
COO, rakennus & Country Manager, Norja

Rakennus

+358 43 824 4455jarkko.rinne@barona.fi
Markku Vihma
Markku Vihma
Myyntijohtaja, teollisuus

Teollisuus, Engineering, Tekniikka ja Asennus, ...

+358 40 830 7621markku.vihma@barona.fi