Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Etsittekö asiakaspalvelunne järjestämiseen enemmän joustoa ja mahdollisuuksia? Haluatteko varmistua, että asiakkaanne saa aina hyvää, ammattitaitoista ja laadukasta palvelua? Baronan ulkoistusratkaisujen avulla se onnistuu.

Asiakaspalvelun ulkoistus voidaan toteuttaa omissa tiloissanne tai Baronan palvelukeskuksissa, joissa on asiakaspalveluun, tekniseen tukeen ja myyntiin erikoistuneet palveluyksiköt – myös ympäri vuorokauden.

Ulkoistuksessa tuotamme asiakaspalvelua haluamallanne tavalla monikanavaisesti ja myynnillisesti. Räätälöityjen toimintamallien ansiosta näette tarkalleen, mistä maksatte. Suoriteperusteisten mallien lisäksi hinta voi koostua esimerkiksi onnistumisista kuten myyntituloksista tai laatutekijöistä.

  • Ammattitaitoa jatkuvasti tai kausittain. Asiakaspalvelun kokonaisratkaisu, kanavakohtainen ratkaisu tai projektiluontoinen tuki. Ylivuotopalvelumme avulla et menetä arvokkaita asiakkaita ruuhka- ja sesonkitilanteissakaan.

  • Ympärivuorokautisesti myös uudet kanavat. Tarjolla erilaiset chat-palvelut, sosiaalisen median asiointipalvelut sekä yhteisömanagerointi- ja moderointipalvelut, joiden avulla voitte olla asiakaspalvelun kehityksen etulinjassa.

  • Tehokkaampaa toimintaa mitattavin tuloksin. Asiakaspalvelun ulkoistaminen parantaa laatua, kasvattaa myyntiä ja tehostaa toimintaa. Tärkeintä on tehdä se kustannustehokkaasti, joustavasti ja laadukkaasti.

Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt

  1. Jatkuva mittaaminen, raportointi ja kehitys

    Määritämme tarpeidenne ja toiveidenne perusteella mittarit, jotka kertovat tavoitteiden täyttymisestä tarkasti. Tunnistamme kehitystarpeet ja viemään tarvittavat toimenpiteet käytäntöön satojen asiakkuuksien kokemuksella.

  2. Lisää joustoa resursointiin – ja teille aikaa keskittyä ydintoimintaanne

    Työn resursointi ja tulevien yhteydenottojen volyymin arviointi vaativat aikaa ja vaivannäköä. Ulkoistuksessa ne siirtyvät meidän vastuullemme, ja esimerkiksi asiakaspalvelun aukioloaikojen muutokset onnistuvat helposti.

  3. Lisämyyntitaidon hyödyntäminen

    Asiakaspalvelutilanne on hyvä hetki varmistaa, vastaavatko asiakkaan palvelut hänen tarpeitaan. Myynnillinen asiakaspalvelu on nykyaikaisen asiakaspalvelun kulmakiviä, ja Baronalla on siitä pitkä kokemus.

  4. Kustannussäästöt laadukkaalla työllä

    Ulkoistuksen säästöt syntyvät, kun ammattilaiset työ on organisoitu tavoitteelliseksi ja palkitsevaksi, jotta hyvinvoiva työntekijä on motivoitunut tekemään parhaansa ja jättämään asiakkaalle hyvän mielen.

Palvelukeskukset Suomessa ja ulkomailla

Baronalla on asiakaspalvelukeskukset Suomessa, Ruotsissa, Puolassa ja Espanjassa.

Työ palvelukeskuksissa organisoidaan asiakkaan tarpeiden ja brändin mukaisesti. Meillä on kokemusta lukuisten suomalaisten ja kansainvälisten yritysten toiveisiin vastaamisesta – myös ympärivuorokautisesti.

Näkymä Baronan-toimiston edustalla Fuengirolassa

Espanjan Fuengirolassa ja Puolan Katowicessä työ järjestetään paikallisten työehtosopimusten mukaisesti. Kohteet ovat osoittautuneet suosituksi työnhakukohteiksi sekä asiakaspalvelun ammattilaisille että sellaisiksi haluaville.

Fuengirolan valtteja ovat Välimeren maisemat, yli 300 aurinkoista päivää vuodessa, mahtavat liikuntamahdollisuudet ja suuri suomalaisen yhteisön tuki.

Näkymä Katowicen yöelämästä

Katowice on kovaa vauhtia kasvava, nuoria ihmisiä eri puolilta maailmaa töihin houkutellut kaupunki, josta on näppärä etäisyys esimerkiksi Wieniin ja Prahaan. Katowicea pidetään myös esportsin eli e-urheilun pääkaupunkina Euroopassa.

Ota yhteyttä!

Janne Heikkilä
Janne Heikkilä
Business Director, asiakaspalvelu / Customer Services+358 50 506 7455janne.heikkila@barona.fi

Lue kokemuksia Baronasta

Lue blogeja ja artikkeleja

Mitä muuta tarjoamme asiakaspalveluun?Haluatko kumppanin, joka ymmärtää tilanteesi jo puolesta sanasta? Baronalla asioit aina asiakaspalvelun asiantuntijan kanssa.Katso asiakaspalvelun palvelut