Myynnin tehtävien ulkoistaminen
Miten voisi varmistua, että aikaa ei mene hukkaan eikä myyntiä jää saamatta? Että resurssit riittävät aina ja asiakas saa mitä haluaa? Myös myynnin tehostamiseen ja kehittämiseen ratkaisu voi löytyä ulkoistamisesta. Joka päivä yli tuhat baronalaista työskentelee tehtävissä, joita tuotetaan alihankintana.
Alihankinnan periaatteella toimittaessa laskutamme suoritteista, joita työntekijämme tekevät. Tehokkuus ja optimaalinen resursointi ovat meidän vastuullamme, jolloin asiakkaalle syntyvät kustannukset elävät volyymin mukaan. Ulkoistuspalveluissa operaation läpimenovastuun lisäksi laatu, turvallisuus, kehittäminen ja työnjohtovastuu kuuluvat yleensä Baronalle.
Myynnin täyden palvelun ulkoistusratkaisut
Myyntiorganisaation kyvykkyys varmistaa, että visio muuttuu kannattavaksi liiketoiminnaksi ja lopulta euroiksi. Myynnin ulkoistus sopii yrityksille, jotka ymmärtävät asiakaskokemuksen ja kohtaamisen merkityksen, osaavat hyödyntää dataa ja automatisointia, eivätkä unohda ihmistä kaiken keskellä.
- Kehittäminen
Meillä on vahva toimialan tuntemus ja monipuolinen kokemus erilaisista ulkoistuskohteista. Jokaisessa ulkoistuksessa lähtökohtana on nykytoimintojen kartoitus ja kehityssuunnitelman teko. Todelliset ulkoistamisen hyödyt saadaan aikaan yhteisellä määrätietoisella kehityksellä.
- Kustannusten hallinta
Ulkoistamisen yksi suurimmista hyödyistä on se, miten kustannukset saadaan läpinäkyviksi, selkeiksi ja ennustettaviksi. Jopa suuret sesonkivaihtelut voidaan ulkoistamalla hallita yksikkökustannuksen nousematta.
- Asiakaslähtöinen, vahva kumppanuus
Luottamus ja innovatiivisuus kuuluvat ulkoistamisliiketoimintaamme. Vahvojen ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden kautta pystymme lupaamaan jatkuvan kehittymisen mallin myös uusille asiakkaille.