Myynnin ulkoistaminen

Myynnin ulkoistaminen

Myynnin ulkoistaminen: unohda huoli kaupan kotiuttamisesta – juhli myyntituloksia.

Miksi ulkoistaisit myyntisi juuri Baronalle? Koska se näkyy viivan alla. Asiakkaamme kertovat saavansa meiltä laadukasta kumppanuutta ja myynnin johtamista, joista syntyy mitattavaa säästöä kustannuksiin ja lisää kauppaa.

Myynnin ulkoistamisen palvelut Baronalta

Millaiseen myyntitekemiseen etsit kumppania? Olipa tarpeesi mitä tahansa, kokonaisen myyntiyksikön ulkoistamisesta ulossoittokampanjaan, tekijämme ovat valmiina. Rakennamme juuri organisaatiollesi sopivan ratkaisun.

  • B2B- ja B2C-myynti
  • Inbound- ja outbound-myynti
  • Myynnillinen asiakaspalvelu
  • Monikanavainen myynti
  • Tekoäly, automatisointi ja robotiikka tukemassa tuloksentekoa

Asiakkainamme ulkoistuspalveluissa on mm. finanssi- ja vakuutusalan yrityksiä, operaattoreita sekä energia-alan yhtiöitä. Lupaamme käyttöösi omaan toimialaasi perehtyneen myyntitiimin tai myynnillisen asiakaspalvelun tekijät.

Ulkoistetun myynnin onnistumisten taustalla

  1. 10 miljoonaa asiakaskontaktia vuodessa

    Palvelukeskustemme työntekijöillä on vuosittain miljoonia asiakaskohtaamisia. Joten kokemus – sitä meiltä löytyy. Tunnemme kaikenlaiset myyntistrategiat ja -kanavat, asiakaskohtaamisten hankaluudet sekä myynnin blokit ja myyntiräpit. Olemme valmiita kohtaamaan myös sinun asiakkaasi.

  2. Parhaat ammattilaiset myyjinä

    Rekrytointi ja työmarkkinat – Baronan ydinosaaminen. Tunnemme, millaiset ihmiset menestyvät myynnin tehtävissä. Saamme nopeasti uudet myynnin tähdet omien verkostojemme ja hakujen kautta.

  3. Myyntitiimin johtamiseen keskittyvät lähiesimiehet

    Myyntitiimin työnjohtovastuu Baronalla tarkoittaa sitä, että tiiminvetäjä keskittyy täysillä vain porukasta huolehtimiseen: hyvinvointiin, onnistumisten mahdollistamiseen ja suoritusten johtamiseen.

  4. Motivoitunut henkilöstö

    Barona on yksi Suomen suurimmista työnantajista, joten tiedämme, mikä saa ihmiset loistamaan työssään. Palkitsemismallit, lähiesihenkilön työ, urapolut, työhyvinvoinnin tukeminen – kaikki ne näkyvät jokapäiväisessä tuloksessa.

  5. Säännöllistä myyntivalmennusta

    Paras myyntitulos tehdään parhaalla myyntiosaamisella. Kokeneet myynnin valmentajat työskentelevät palvelukeskuksissa ja valmentavat myyjiä ja tiimien esihenkilöitä. Säännöllinen koulutus on osa jatkuvaa osaamisen kehittämistä.

  6. Sujuva onboarding

    Lukuisten käynnistettyjen ulkoistushankkeiden kokemuksella tiedämme, miten homma otetaan haltuun. Kasvua on luvassa heti ensimetreiltä.

  7. Data

    Luvut eivät valehtele. Keräämme ja analysoimme kymmenien asiakasyritystemme myynnin dataa ja kehitämme työtämme, aina kaikkien asiakkaidemme hyödyksi.

Ulkoistuspalveluiden asiakkaita

Palvelukeskukset – niissä se tulos tehdään
Palvelukeskukset – niissä se tulos tehdäänYhtenäinen johtamismalli, tuloksellisiksi todistetut prosessit ja tyytyväiset työntekijät – näin syntyy laadukas asiakaskokemus ja asiakkaiden kiittämä tulos.Tutustu palvelukeskusten toimintaan

Myynnin ulkoistamisen hinnoittelu

Kun ulkoistat myynnin, tiedät aina, mistä maksat. Hinnoittelu on täysin läpinäkyvää, ja ulkoistetun myynnin kustannukset ovat huomattavasti helpommin ennakoitavissa ja hallittavissa sisäiseen myyntitiimiin verrattuna.

Ulkoistettu myynti hinnoitellaan aina tapauskohtaisesti. Meillä on kokemusta monenlaisista hinnoittelumalleista ja -yhdistelmistä, kuten kontaktimäärään perustuva, Cost per order, tuntihinnoittelu ja provisiomalli.

Hintaan sisältyy aina myös myyntityön johtamiseen, valmentamiseen ja kehittämiseen liittyvät resurssit, samoin tilat, järjestelmät ja välineet.

Tavoitteena kustannustehokkuus vai myyntitulokset?

Hinnoittelumallista riippumatta 100 % myynnin ulkoistusasiakkaistamme vahvistaa, että ulkoistettu kokonaisratkaisu on in-house myyntiä kustannustehokkaampi. Samalla kuitenkin asiakkaamme iloitsevat, että taitava ja tehokas myyntimme myös tuo enemmän rahaa kassaan.

Valmistaudu siis juhlistamaan sekä hallittuja kustannuksia että parempia myyntituloksia – ja parempia lukuja viivan alla.

Harkitsetko myynnin ulkoistamista? Olemme apunasi.

Janne Heikkilä
Janne Heikkilä
Business Director

Asiakaspalvelu, Taloushallinto, Myynti, ...

+358 50 506 7455janne.heikkila@barona.fi
Niko Savikko
Niko Savikko
Development Manager

Asiakaspalvelu, Taloushallinto, Myynti, ...

+358 45 636 5550niko.savikko@barona.fi
Mikko Virmasalo
Mikko Virmasalo
Sales and Solution Manager

Asiakaspalvelu, Taloushallinto, Myynti, ...

+358 50 595 0184mikko.virmasalo@barona.fi