Barona perustaa Pohjoismaiden ensimmäisen huippumyyjien yhteisön – Frontliners tarjoaa laatuvarmennettua myyntivoimaa palveluna

Barona 17.6.2022

Barona perustaa uuden myyntialan palveluyhtiön ja ammattilaisyhteisön, Frontlinersin. Frontliners tarjoaa yrityksille myyntiä palveluna, konsultointia ja johdon valmennuksia. Myyntialan ammattilaisille Frontliners luo Suomen ensimmäisen yhteisön, jossa tarjolla on valmennuksia ja vertaistukea esimerkiksi yrittäjäksi ryhtymiseen. Emoyhtiö Baronaan kytkeytyvä palveluyhtiö tarjoaa myös töitä ja toimeksiantoja.

Yhtiön perustajat ovat Myyntiradiosta tunnettu Baronan myyntijohtaja Jussi Rissanen sekä Barona-konsernin myyntijohtaja Alpo Arasmo. Arasmolla on yli 20 vuoden kokemus myynnin johtamisesta. Rissanen on toiminut myynnin parissa yli 15 vuotta, hän on lisäksi kysytty puhuja, myyntityön ja johtamisen valmentaja.

Baronan Työelämätutkimuksen mukaan 50 % suomalaisista työssäkäyvistä pohtii työpaikan vaihtoa. Työmarkkinoiden murros koskettaa myös myyntialaa, sillä moni myyntiammattilainen miettii esimerkiksi yrittäjäksi ryhtymistä. Yrityksissä vaikeasti ennustettava talousnäkymä kohdistaa huomion kulurakenteeseen, jolloin myös myynnin ulkoistaminen nousee yhä relevantimmaksi vaihtoehdoksi.

”Suomesta on puuttunut mahdollisuus ostaa kovan tason myyntiosaamista joustavasti ja laadusta tinkimättä suoraan myynnin etulinjaan. Frontliners vastaa juuri tähän huutoon kokoamalla yhteen kokeneiden eliittimyyjien yhteisön, josta yritys voi ostaa myyntivoimaa esimerkiksi kasvustrategiaa toteuttamaan tai sitten sairaslomasijaisen akuuttiin hätään”, Frontlinersin liiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Rissanen kertoo.

Frontliners tarjoaa myyntiä palveluna lähtökohtaisesti kaikille toimialoille. Kaikki yhteisön jäsenet haastatellaan ja validoidaan. Yhtiön tavoitteena on laajentua Pohjoismaihin vuoden 2023 aikana ja kasvattaa yhteisön jäsenmäärä satoihin parissa vuodessa.

”Meiltä löytyy kiinnostavia projekteja erilaisille myyjille. Pääkohderyhmä on monessa liemessä keitetyt myyntiammattilaiset, jotka haluavat hyödyntää osaamistaan yrittäjämäisesti ja isomman yhteisön hyväksi. Yhtiö tuo markkinoille myös monipuoliset myynnin analytiikkapalvelut”, Frontlinersilla myynnin analytiikasta vastaava johtaja Alpo Arasmo toteaa.

”Frontliners on uniikki kasvualusta, jossa vanhemmat sparraa nuorempia ja toisin päin. Haluamme edistää suomalaista rehellistä myyntikulttuuria ja koota alan kiinnostavimmat duunit saman katon alle”, Rissanen jatkaa.

Lue lisää: https://frontliners.fi

Jussi Rissanen, liiketoimintajohtaja, Frontliners