KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Asiakaspalvelun avoimet työpaikat – Barona Asiakaspalvelu

Täältä löydät vinkit ja avoimet työpaikat aspa-alan töihin!

Barona Asiakaspalvelu tarjoaa vuosittain työpaikkoja yli 1 000 asiakaspalveluosaajalle

Olemme asiantuntijoita asiakaspalvelutyön rekrytoinnissa ja haluamme auttaa sinua löytämään työpaikan asiakaspalvelualalta. Aspa-työ pitää sisällään niin kasvokkain kuin puhelimessa tehtävää asiakaspalvelua. Uudemmat asiakaspalveluvälineet kuten chat ja some-kanavat tulevat myös varmasti tutuiksi. Asiakaspalvelutyössä asenne ratkaisee ja etsimme koko ajan joukkoomme uusia asiakaspalvelijoita, jotka omaavat hyvät vuorovaikutustaidot ja syttyvät asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta.

Asiakaspalvelutyötä löytyy mitä erilaisemmista yrityksistä ja rekrytoijana huolehdimme, että oikea työ kohtaa tekijänsä. Työsuhteesi voi olla joko suoraan asiakasyrityksellä tai meillä Baronalla mutta takaamme, että pääset työskentelemään monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä ja saat työkokemusta, josta on aina hyötyä. Tule tutustumaan erilaisiin asiakaspalvelutehtäviin ja löydä oma paikkasi asiakaspalvelualalta.

Ole yhteydessä ja löydetään sinulle töitä asiakaspalvelutyön parissa!

Myynnilliset asiakaspalvelijat

500

0

rekryä vuodessa

Myynnilliset asiakaspalvelijat

Myynnillisessä asiakaspalvelutyössä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua niin puhelimen, sähköpostin, chatin kuin sosiaalisen median kautta asiakkaille. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä, tuote- ja palveluneuvonnasta sekä tuotteiden ja palveluiden myynnistä. Yhteistä näille työtehtäville on myynnillinen ote, jossa kartoitetaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeet asiakkaan yhteydenoton yhteydessä. Näissä työtehtävissä pääset kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin ammattilaiseksi. Voit työllistyä esimerkiksi palveluneuvojaksi, myynnilliseksi asiakaspalvelijaksi tai asiakaspalvelun superstaraksi.

Asiakasneuvojat

400

0

rekryä vuodessa

Asiakasneuvojat

Asiakasneuvojan tehtävissä asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja työskennellessäsi tavoite on aina tuottaa asiakkaalle erinomaista palvelua. Työssä vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin ammattitaitoisesti ja asiakkaiden tyytyväisyydestä huolehtien niin puhelimitse, kasvotusten, chatissa sekä sähköpostitse. Asiakkaat ottavat yhteyttä sinuun, joten tehtäväsi on ratkaista asiakkaan ongelmat mahdollisimman laadukkaasti ja ripeästi. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä sekä tuote- ja palveluneuvonnasta. Voit työllistyä esimerkiksi asiakasneuvojaksi, asiakaspalvelijaksi, tuoteneuvojaksi tai Customer Coordinatoriksi.

Asiakaspalvelun asiantuntijat

100

0

rekryä vuodessa

Asiakaspalvelun asiantuntijat

Asiakaspalvelun asiantuntijoina voit työllistyä erilaisiin tehtäviin, joissa vaaditaan jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelualalta. Työssä pystyt vastaamaan itsenäisesti vaativista asiakaspalvelutilanteista sekä toimimaan sujuvasti asiakkaiden tukena ja opastajana yrityksen tuotteiden parissa. Usein toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden lisäksi myös muiden sidosryhmien kanssa. Asiantuntijaroolit pitävät myös sisällään esimiespaikkoja, joissa vastaat esimerkiksi erikokoisista asiakaspalvelutiimeistä sekä asiakkuuksista. Asiantuntijatehtäviin kuuluu myös monesti asiakaspalvelun kehittämistä sekä tavoitteellisesta toiminnan johtamista. Voit työllistyä esimerkiksi Customer Success Specialistiksi, Palvelupäälliköksi tai Kehityspäälliköksi.

Myynnilliset asiakaspalvelijat

Myynnillisessä asiakaspalvelutyössä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua niin puhelimen, sähköpostin, chatin kuin sosiaalisen median kautta asiakkaille. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä, tuote- ja palveluneuvonnasta sekä tuotteiden ja palveluiden myynnistä. Yhteistä näille työtehtäville on myynnillinen ote, jossa kartoitetaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeet asiakkaan yhteydenoton yhteydessä. Näissä työtehtävissä pääset kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin ammattilaiseksi. Voit työllistyä esimerkiksi palveluneuvojaksi, myynnilliseksi asiakaspalvelijaksi tai asiakaspalvelun superstaraksi.

Asiakasneuvojat

Asiakasneuvojan tehtävissä asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja työskennellessäsi tavoite on aina tuottaa asiakkaalle erinomaista palvelua. Työssä vastaat asiakkailta tuleviin yhteydenottoihin ammattitaitoisesti ja asiakkaiden tyytyväisyydestä huolehtien niin puhelimitse, kasvotusten, chatissa sekä sähköpostitse. Asiakkaat ottavat yhteyttä sinuun, joten tehtäväsi on ratkaista asiakkaan ongelmat mahdollisimman laadukkaasti ja ripeästi. Työ koostuu esimerkiksi laskutukseen liittyvien asioiden selvityksestä sekä tuote- ja palveluneuvonnasta. Voit työllistyä esimerkiksi asiakasneuvojaksi, asiakaspalvelijaksi, tuoteneuvojaksi tai Customer Coordinatoriksi.

Asiakaspalvelun asiantuntijat

Asiakaspalvelun asiantuntijoina voit työllistyä erilaisiin tehtäviin, joissa vaaditaan jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelualalta. Työssä pystyt vastaamaan itsenäisesti vaativista asiakaspalvelutilanteista sekä toimimaan sujuvasti asiakkaiden tukena ja opastajana yrityksen tuotteiden parissa. Usein toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden lisäksi myös muiden sidosryhmien kanssa. Asiantuntijaroolit pitävät myös sisällään esimiespaikkoja, joissa vastaat esimerkiksi erikokoisista asiakaspalvelutiimeistä sekä asiakkuuksista. Asiantuntijatehtäviin kuuluu myös monesti asiakaspalvelun kehittämistä sekä tavoitteellisesta toiminnan johtamista. Voit työllistyä esimerkiksi Customer Success Specialistiksi, Palvelupäälliköksi tai Kehityspäälliköksi.

Avoimet työpaikat

15 avointa paikkaa

Asiakaspalvelu/palvelu
DNA:n myynnilliseen asiakaspalveluun Jyväskylään
Asiakaspalvelu/palvelu
Avoin haku DNA:n myynnilliseen asiakaspalveluun
Asiakaspalvelu/palvelu
Valmentava ryhmäesimies myynnilliseen asiakaspalvelutiimiin Baronalle Fuengirolaan
Asiakaspalvelu/palvelu
Telian palveluneuvojia Fuengirolaan

Mitä meistä sanotaan työntekijöiden toimesta?

Miksi töihin Barona Asiakaspalvelun kautta?

Untitled-1

Monipuoliset työpaikat

Monipuoliset työpaikat

Tarjoamme monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä eri toimialoilla oleviin yrityksiin, joten voit löytää itsesi työskentelemästä niin finanssisektorilta kuin teleoperaattorialalta. Löydät vaihtoehtoja helposti suoraan työnhakuportaalistamme. Meillä on monia eri yrityksiä asiakkaina – joka tarkoittaa sinulle paljon vaihtoehtoja.

Untitled-1

Kansainväliset työllistymismahdollisuudet

Kansainväliset työllistymismahdollisuudet

Kauttamme sinulle avautuvat ovet myös kansainvälisiin työmahdollisuuksiin. Etsimme asiakaspalvelusta kiinnostuneita tekijöitä esimerkiksi Espanjaan, Fuengriolaan ja Puolaan, Katowiceen.

Untitled-1

Kattava perehdytys

Kattava perehdytys

Varmistamme, että jokaiseen työhön annetaan riittävät valmiudet toimia. Pyrimme huolehtimaan, että kaikki saavat kattavan perehdytyksen ja tukea työsuhteen alussa ja sen aikana. Koemme, että perehdytys ja koulutus ovat tärkeä osa hyvää työkokemusta.

Untitled-1

Henkilökohtainen tuki & uracoachaus

Henkilökohtainen tuki & uracoachaus

Rekrytoijamme pyrkivät tarjoamaan tarvittaessa henkilökohtaista tukea ja uracoachhausta työntekijöillemme. Tavoitteenamme on olla tukenasi työurasi eri vaiheissa. Lisäksi valmennamme esimiehiämme Baronan omissa asiakaspalvelukeskuksissa työntekijöiden tukemisessa.

Untitled-1

Hyvät etenemismahdollisuudet

Hyvät etenemismahdollisuudet

Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä, joissa mahdollisuus kehittyä eteenpäin ja saada uusia haastavia tehtäviä hoitoonsa. Asiakaspalvelualalla moni on aloittanut asiakaspalvelijana mutta edennyt siitä eteenpäin tiimivalmentajaksi, ryhmäesimieheksi ja muihin tehtäviin yrityksessä.

Untitled-1

Hyvin hoidetut työnantajavelvoitteet

Hyvin hoidetut työnantajavelvoitteet

Olemme vastuullinen työnantaja ja hoidamme palkanmaksun ja kaikki työnantajan velvoitteet viimeisen päälle. Baronan työntekijöille kuuluu myös kattavat työterveyshuollon palvelut. Voit luottaa, että teemme asiat oikein.

Tutustu Barona Asiakaspalvelun rekrytoijiin

Rekrytoijia meillä on moneen lähtöön – kaikkia yhdistää vuosien kokemus ja palava into paremman työelämän rakentamisesta. Tutustu heihin ja connectaa heidät LinkedInissä (olethan siellä)!

Piia Laitila

Yhteyspäällikkö

piia.laitila@barona.fi

+358 50 506 5144

Tutustu minuun

Yhteyspäällikkö - Piia Laitila

Toimin yhteyspäällikkönä ja rekrytointitiimin vetäjänä Baronan Asiakaspalvelutoimialalla. Minulla on yli 15-vuoden kokemus asiakaspavelusta ja olen toiminut erilaisissa rooleissa useissa asiakaspalveluorganisaatioissa.

Innostun ihmisistä ja haluan aidosti olla mukana luomassa merkityksellistä työelämää. Työssäni ehdottomasti parasta on se, että voimme olla vaikuttamassa siihen, että työ ja työntekijä löytävät toisensa. Henkilökohtaisesti haluan tuoda asiakkaillemme vahvaa HR-osaamista, näkemyksiä ja uusia ideoita työelämän muuttuessa. Sinua työnhakija haluan auttaa löytämään juuri sinun unelmatyön.

Sofia Nisumäki

Henkilöstökonsultti

sofia.nisumaki@barona.fi

+358 46 922 5720

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Sofia Nisumäki

Jokainen kohtaaminen on tärkeä. Teen työhaastattelutilanteista keskustelevia ja avoimia, jolloin pääsen itse arvioimaan hakijan potentiaalia ja soveltuvuutta erilaisiin työympäristöihin. Haluan kohdata ihmiset juuri sellaisena kuin he ovat, eikä kanssani kenenkään tarvitse jännittää. Itselleni hakijan ja työympäristön sekä tiimin yhteensopivuus ovat rekrytoinnissa tärkeimpiä asioita. Näissä onnistuminen antaa minulle suurimman syyn tehdä tätä työtä.

Minulla on kokemusta asiakaspalvelu- ja myyntitehtävistä reippaasti yli 10 vuoden ajalta, joista 8 vuotta olen myös toiminut esimiehenä. Esimieskokemukseni johdosta autan ja opastan työnhakijoita mielellään heitä askarruttavissa kysymyksissä ja pyrin löytämään jokaiselle hakijalle juuri hänelle sopivan työn.

Jarita Laitinen

Henkilöstökonsultti

jarita.laitinen@barona.fi

+358 40 838 2804

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Jarita Laitinen

Sakran Nuojua

Henkilöstökonsultti

sakran.nuojua@barona.fi

+358 50 571 6584

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Sakran Nuojua

Olen asiakaspalvelun, esimiestyön sekä rekrytoinnin ammattilainen monen vuoden kokemuksella. Olen äärettömän kiinnostunut ihmisistä ja ihmisyydestä, sillä jokaisella meistä on kertomisen arvoinen tarina. Nautin työstäni, jossa kohtaan jatkuvasti ihmisiä tavoittelemassa unelmiaan.

Henkilöstökonsulttinasi olen arkinen tukesi sekä kannustajasi ylä- ja alamäessä. Parasta työssäni onkin saada ihmiset miettimään tavoitteitaan ja osaamistaan sekä auttaa heitä löytämään työ, jossa he saavat loistaa.

Verkostoidutaan LinkedInissä

Mia Tammisto

Henkilöstökonsultti

mia.tammisto@barona.fi

+358 50 516 6780

Tutustu minuun

Henkilöstökonsultti - Mia Tammisto

Laura Hannila

Yhteyspäällikkö

laura.hannila@barona.fi

+358 43 824 3431

Tutustu minuun

Yhteyspäällikkö - Laura Hannila

Työni yhteyspäällikkönä on mielenkiintoista ja palkitsevaa. Minua motivoi se, että löydämme asiakasyrityksillemme parhaat ratkaisut heidän henkilöstötarpeisiinsa kussakin tilanteessa. Tehtävässäni kohtaan päivittäin paljon ihmisiä, niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden puolelta. Työssäni on palkitsevinta, kun löydän asiakkaalle avoinna olevaan tehtävään uuden huipputyypin tai työnhakijalle hänen unelmatyönsä.

Ann-Marie Rosenlund

HR-koordinaattori

ann-marie.rosenlund@barona.fi

+358 50 439 8692

Tutustu minuun

HR-koordinaattori - Ann-Marie Rosenlund

Työskentelen parhaillaan Baronalla HR-koordinaattorina ja autan henkilöstökonsultteja työsuhde ja HR-asioissa. Olen toiminut henkilöstöalalla yli 12 vuotta ja minulla on useiden vuosien kokemus rekrytoinneista ja sekä erilaisista asiakaspalvelutehtävistä.

Tällä hetkellä päätehtävänäni on suunnitella toimialamme henkilöstöjohtamisen eri osa-alueita sekä kehittää niitä. Toimin myös vuokrahenkilöstömme esimiehenä hoitaen työsuhteen elinkaaren alusta loppuun. Lisäksi hoidan rekrytointeja sovituissa asiakkaissa ja toimeksiannoissa.

New call-to-action

Barona Asiakaspalvelun blogi

Barona – Paremman työelämän puolesta

Barona on pohjoismainen henkilöstöalan yritys, joka tekee jatkuvasti työtä kehittääkseen työelämää paremmaksi. Etsimme vuosittain työpaikan yli 30 000 ihmiselle ja haluamme auttaa sinuakin rakentamaan työelämästä itsesi näköistä.  Yli 700 asiantuntijan ja HR-ammattilaisen voimin toimimme kansainvälisesti 10 maassa ja Suomessa yli 30 paikkakunnalla. Toimintaamme ohjaavat arvomme rohkeus, vastuullisuus, vapaus ja yhdessä tekeminen. Tutustu työelämän filosofiaamme täältä.

Vastuullisuus

Edistämme yhdessä tasavertaista ja eettistä työelämää. Kannustamme läpinäkyvään toimimiseen, joka tukee monimuotoisuutta ja kunnioittaa erilaisuutta.

Lue lisää

Vastuullisuus

Edistämme yhdessä tasavertaista ja eettistä työelämää. Kannustamme läpinäkyvään toimimiseen, joka tukee monimuotoisuutta ja kunnioittaa erilaisuutta.

Lue lisää

Rohkeus

Rohkaisemme kokeilemaan ja käärimään hihat, virheitä pelkäämättä. Otamme ennemmin edelläkävijän kuin perässähiihtäjän roolin.

Lue lisää

Rohkeus

Rohkaisemme kokeilemaan ja käärimään hihat, virheitä pelkäämättä. Otamme ennemmin edelläkävijän kuin perässähiihtäjän roolin.

Lue lisää

Vapaus

Annamme ihmisille vapauden olla omanlaisiaan ja toteuttaa työtään parhaaksi katsomallaan tavalla yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti.

Lue lisää

Vapaus

Annamme ihmisille vapauden olla omanlaisiaan ja toteuttaa työtään parhaaksi katsomallaan tavalla yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti.

Lue lisää

Yhdessä tekeminen

Tuomme yhteisvoimin tehdyn työn näkyviin, ja kiitämme ja juhlimme saavutuksia yhdessä.

Lue lisää

Yhdessä tekeminen

Tuomme yhteisvoimin tehdyn työn näkyviin, ja kiitämme ja juhlimme saavutuksia yhdessä.

Lue lisää