Barona vahvistaa rooliaan julkisen puolen palvelun tarjoajana – emoyhtiö Bravedosta Hanselin uusi sopimustoimittaja

Barona 3.9.2023

Baronan emoyhtiö Bravedosta Hanselin uusi sopimustoimittaja

Julkishallinnon yhteishankintayksikkö Hansel on valinnut yritysyhteisö Bravedon yhdeksi kolmesta sopimustoimittajasta rekrytointipalveluiden puitejärjestelyynsä vuosille 2023–2027. Sopimuksen piirissä ovat mm. Bravedo-konserniin kuuluvat Barona ja Momentous ja puitejärjestelyn kautta ne voivat tarjota 192 julkishallinnon asiakasorganisaatiolle rekrytointi-, suorahaku- sekä soveltuvuusarviointipalveluja.

Bravedon yritysyhteisöön kuuluva Barona on tehnyt jo pitkään tiivistä yhteistyötä monien julkisten organisaatioiden kuten kaupunkien kanssa. Bravedon toimiminen Hanselin sopimustoimittajana mahdollistaa Baronan laajan palveluvalikoiman tarjoamisen entistä monipuolisemmin eri julkisen sektorin toimijoille.

Hansel-asiakkuudesta vastaavan Account Director Kaisa Leskijärven mukaan entistä tiiviimpi kumppanuus tukee Baronan strategiaa palvella julkisen sektorin osaajapulan ja työelämän palvelukokokonaisuuteen liittyvissä haasteissa kaupunkeja, kuntia sekä muita julkisorganisaatioita hyvin kokonaisvaltaisesti.

”Barona on jo vahva toimija kaupunkien kuten Vantaan, Lahden ja Tampereen kumppanina vaikeimmin työllistettävien työnhakijoiden palveluissa sekä valtakunnallinen työvoimakoulutusten järjestäjä. Olemme erittäin iloisia, että voimme hyödyntää koko konsernimme osaamista ja näkemyksellisyyttä ja auttaa näin julkisen puolen toimijoita. Koemme Baronalla, että teemme arvokasta työtä yhteiskunnan eteen, kun edistämme suomalaista työelämää ja ihmisten työllistymistä ”, Leskijärvi kertoo.

Sopimustoimittajuus vahvistaa Baronan roolia julkisten organisaatioiden luotettavana ja laaja-alaisena yhteistyökumppanina.

Asiakas valitsee itselleen kolmesta sopimustoimittajasta yhden kilpailutuksessa määritellyn rankingin mukaan.

Lisätiedot:

Kaisa Leskijärvi
Account Director, public sector
Barona
kaisa.leskijarvi@barona.fi

Bravedosta

Bravedo on lähes 40 teknologia- ja työelämäpalvelualoilla toimivien kasvuyrityksien muodostama yritysyhteisö. Yhdistämällä yhtiöidemme erilaisia osaamisia, luomme ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka kiihdyttävät asiakkaidemme liiketoimintaa. Bravedo-yritysyhteisön liikevaihto vuonna 2022 oli noin 600 miljoonaa euroa (pro forma).

Baronasta

Barona on vuonna 1999 perustettu palveluyhtiö ja yksi Suomen suurimmista työnantajista. Uudistamme työelämää laaja-alaisilla työvoiman ja yritysten kasvua tukevilla ratkaisuilla, jotka painottuvat työllistämiseen, oppimiseen, hyvinvointiin sekä ulkoistusratkaisuihin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli noin 467 miljoonaa euroa (pro forma). Toimimme Suomessa yli 30 toimipisteessä ja kansainvälisesti yhdeksässä eri maassa. Barona on osa Bravedo-yritysyhteisöä.