Baronan uusi Lounais-Suomen aluejohtaja Elina Koskela on Uudenkaupungin rekrytointihankkeen konkari

Barona 19.10.2020

Suomen 6. suurimman työnantajan Baronan Lounais-Suomen aluejohtajaksi on nimetty Elina Koskela 1.10. alkaen. Turun alueella asuva Koskela siirtyy tehtävään Baronan kansainvälisten rekrytointipalveluiden johtajan tehtävästä. Baronalla on tällä hetkellä toimipisteet Lounais-Suomen alueella Turussa, Porissa ja Raumalla.

Koskelalla on yli 15 vuoden kokemus henkilöstöpalvelualalta niin johtotehtävissä kuin yrittäjänä. Koskelalla oli myös merkittävä rooli Valmet Automotiven Uudenkaupungin autotehtaan massiivisessa rekrytointihankkeessa vuosina 2016-2017, jolloin Varsinais-Suomeen rekrytoitiin yli 2000 työntekijää eri puolelta Suomea ja ulkomailta.

”Elina on erittäin kokenut ja arvostettu johtaja. Hän on työskennellyt menestyksekkäästi useiden eri toimialojen ja liiketoimintojen parissa. Arvostamme Elinan kykyä jatkuvasti kehittyä ja omaksua uutta ja samalla innostaa myös muita muutokseen”, Baronan teollisuustoimialoista ja alueliiketoiminnoista vastaava johtaja Vesa Karjalahti toteaa.

Hänen mukaansa Barona tulee hakemaan Lounais-Suomen alueella voimakasta kasvua palveluvalikoimaa laajentamalla ja kehittämällä.

Koskela näkee alueella valtavasti potentiaalia ja mahdollisuuksia lisätä mm. tunnettuutta alueen työntekijöiden ja asiakkaiden keskuudessa.

”Yhdessä Lounais-Suomen ammattitaitoisten kollegoideni kanssa tulemme rakentamaan alueen uutta menestystarinaa”, Koskela lupaa.

Elina Koskela seuraa tehtävässä Timo Vauhkosta, joka on siirtynyt 30.9. Barona-yhtiöiden ulkopuolelle.