Riikka Vänskä vastaa Telialla kuluttaja-asiakaspalvelusta. Heillä on asiakaspalvelua puhelimen, somen ja chatin välityksellä. Baronan kanssa yhteistyö starttasi Kuusamon palvelukeskuksesta, jonka toiminto ulkoistettiin Baronalle. Tällä hetkellä asiakaspalvelua tuotetaan Kuusamon lisäksi, Baronan Joensuun ja Fuengirolan palvelukeskuksista. Asiakaspalvelutyössä osaamisen ylläpitäminen on tärkeää, jonka vuoksi Telia ja Barona käyvät jatkuvasti keskustelua siitä, miten osaamista kehitetään. “Voin suositella Baronaa jos pohtii asiakaspalvelun ulkoistamista ja joustavuuden hakemista. Ehdottomasti voin suositella”, Riikka Vänskä lopettaa.

 

 

Tommi Lehtiniemi-image
Ota yhteyttä:
Tommi Lehtiniemi
Myyntijohtaja
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Uusimmat kokemukset

Takaisin kokemuksiin