KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Telian ja Baronan yhteistyö starttasi Kuusamon palvelukeskuksesta, jonka toiminta ulkoistettiin Baronalle. Siitä lähtien Barona on tehnyt yhteistyötä Telian kanssa heidän asiakaspalvelunsa hoitamisessa ja kehittämisessä.

Telia on pohjoismainen teleoperaattori, joka tuottaa matkapuhelin-, internet- ja tv-palveluita kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Riikkä Vänskä vastaa Telian kuluttaja-asiakaspalvelusta, jota tuotetaan ihan puhelinpalveluna, chatissa ja somessa. Lisäksi heillä on teknistä asiakaspalvelua sekä helppitukea. Tavoite on tarjota asiakkaille mahdollisimman vaivaton apu.

Tällä hetkellä Barona tuottaa asiakaspalvelua Kuusamon lisäksi, Baronan Joensuun ja Fuengirolan palvelukeskuksista. Asiakaspalvelutyössä osaamisen ylläpitäminen on tärkeää, jonka vuoksi Telia ja Barona käyvät jatkuvasti keskustelua siitä, miten osaamista kehitetään

Katso lisää asiakaspalvelujohtaja Riikka Vänskän ajatuksia yhteistyöstä alla olevalta videolta.

Meidän toimialallamme asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää ja se onnistuu Baronan kanssa

Asiakaspalvelutyössä osaamisen ylläpitäminen on tärkeää, jonka vuoksi Telia ja Barona käyvät jatkuvasti keskustelua siitä, miten osaamista kehitetään. Riikka kokee, että se on tosi hyvällä tasolla. Baronalla on halu ja tahto osaamista kehittää ja se sitten totta kai korreloi siihen, että saadaan aina osaamista myös kehitettyä. Hän kokee, että yhteistyö Baronan kanssa on aina ollut eteenpäin vievää, avointa ja tuloksellista. Voin suositella Baronaa jos pohtii asiakaspalvelun ulkoistamista ja joustavuuden hakemista. Ehdottomasti voin suositella, Riikka Vänskä lopettaa.

Tutustu tarkemmin Baronan tarjoamiin asiakaspalvelun ulkoistusratkaisuihin täältä.

Tommi Lehtiniemi-image
Ota yhteyttä:
Tommi Lehtiniemi
Myyntijohtaja
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Uusimmat kokemukset

Takaisin kokemuksiin