KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Palvelu Kaupan hyllytyspalvelu

Hyllytyksen ja keräilyn operaatiot

Tuotamme osittain uutena palveluna kaupan alan toimijoille hyllytyspalvelua. Keskitymme teollisten tuotteiden hyllyttämiseen, mutta palvelumme sopii myös laajemmin minkä tahansa tuotteen tai tavaran hyllyttämiseen. Autamme hyllytyspalvelun kautta kauppoja viikoittaisissa vaihteluissa ja sesongeissa, ja tasapainoitamme henkilökunnan resurssointia kassatyöskentelyn ja kuormanpurun välillä.

Miksi hyllytyspalvelut?

Hyllytyspalvelut hoidetaan meidän kehittämän “Hyllytys-app”:in avulla. Järjestelmään kirjataan suoritetut työt ja työntekijöiden työajat. Hyllytys-app kerää samalla tarkempaa dataa kuormamääristä ja auttaa ennustettavuudessa. Haluamme auttaa palvelumme kautta kauppoja parempaan myyntiin.

Olemme jo nyt huomanneet, että hyllytyspalvelumme pitäisi periaatteessa pelata joka ikisessä kaupassa, missä on hyllyt ja tavaraa.

Tuomo Leppänen
Operatiivinen johtaja, Barona Myynti ja Kauppa
Tuomo Leppänen-image
Ota yhteyttä:
Tuomo Leppänen
Liiketoimintajohtaja
barona-contact-logo
Ota yhteyttä

Hyllytyspalvelun hyödyt