Oletko haka teknisessä ongelmanratkaisussa?

Hyvä, sillä etsimme Fujitsulle Tampereelle ja Helsinkiin henkilöitä ratkomaan asiakkaiden tietoteknisiä ongelmia! Etsimämme Agentit voivat olla taustaltaan esimerkiksi loppuvaiheen it-opiskelijoita tai vaikkapa kokeneempia asiakaspalvelun ammattilaisia, jotka etsivät uutta suuntaa työelämään IT-maailman syövereistä.  

Lue alta tarkemmin tehtävästä sekä tulevan kollegasi Matleenan ajatuksia Service Desk Agentin työstä. Lue myös, mitä Service Deskin esimies, Joonas Laitinen, kertoo odotuksista uutta tiimiläistä kohtaan ja mitä Fujitsulla on tarjota!

Niko Kivelä kävi tutustumassa Fujitsun Tampereen Service Desk -työhön.

Fujitsun avoimet työpaikat

0 avointa paikkaa


Ei tuloksia.

6 syytä hakea töihin Fujitsulle

Työn ja vapaa-ajan tasapaino >>

Työn ja vapaa-ajan tasapaino >>

Elämä ei ole pelkkää työtä. Fujitsulla suhtaudutaan myönteisesti etätyöskentelyyn ja tuetaan aktiivisesti työskentelymuotoja, jotka helpottavat työn ja perhe-elämän yhdistämistä.

Hyvinvointi ja edut >>

Hyvinvointi ja edut >>

Tavoitteena on fujitsulaisten elämän laadun parantaminen. Työkykyä ylläpitävän toiminnan avulla pidetään huolta siitä, että fujitsulaiset jaksavat työssään mahdollisimman hyvin.

Työskentele omalla tyylilläsi >>

Työskentele omalla tyylilläsi >>

Dynaamisten teknologiaratkaisujen kehittäminen ja toimittaminen onnistuvat vain, kun työnteko on joustavaa ja tekijää kunnioittavaa. Fujitsulla halutaan pitää hyvää huolta työn ja vapaa-ajan tasapainosta sekä henkilöstön viihtymisestä ja hyvinvoinnista. Jos haluat työskennellä sinulle ja asiakkaillemme parhaiten sopivalla tavalla, tule rakentamaan tulevaisuuttasi Fujitsussa.

Luotamme osaamiseesi >>

Luotamme osaamiseesi >>

Luottamus luo luottamusta. Fujitsulle on tärkeää toimittaa luotettavia teknologiaratkaisuja asiakkaillemme. Fujitsun työntekijät haluavat olla luottamuksen arvoisia ja rakentaa menestystä kanssamme. Fujitsussa sinulla on vastuu oman urasi hallinnasta ja valtuudet toimia yhteistyössä asiakkaidemme kanssa parhaaksi katsomallasi tavalla.

Onnistumme yhdessä >>

Onnistumme yhdessä >>

Kehitämme jatkuvasti uusia luovia tapoja työskennellä tiiminä ja tuottaa erinomaisia tuloksia. Jos haluat työskennellä osana avarakatseista tiimiä ja monimuotoista työyhteisöä, tule luomaan tulevaisuutesi Fujitsussa.

Toimimme vastuullisesti >>

Toimimme vastuullisesti >>

Rakennamme seuraavan sukupolven ict-ratkaisuja, jotka tukevat liiketoimintaa ja vaikuttavat myönteisesti yhteiskuntaan. Uskomme, että teknologian pitää kehittää tapojamme matkustaa, tuottaa energiaa ja edistää oppimista.

Millaista on työskennellä Fujitsulla?

JOONAS – AGENTTIEN ESIMIES

 

Joonas Laitinen, Service Deskin tiimiesimies, kertoo millaista osaamista odottaa Agenteilta ja mitä he tarjoavat tehtävässä onnistumisen tueksi.

 

LUE KOKO TARINA

MATLEENA – AGENT

 

Matleenalle onnistumisen tunteet ja ahaa-elämykset edustavat perinteistä työpäivää Service Desk Agenttina Fujitsulla, missä hän on työskennellyt Barona IT:n työntekijänä nyt lähes vuoden ajan.

 

LUE KOKO TARINA

Fujitsu on yksi maailman johtavista tieto- ja viestintätekniikan palvelu- ja laitetoimittajista. Fujitsun Service Desk toimii asiakkaiden ensisijaisena kontaktipisteenä tietoteknisten ongelmien ja käytönneuvonnan saralla.

Fujitsulla on Suomessa vahva paikallinen palvelukyky, mutta samalla olemme kansainvälisesti kyvykäs ja verkottunut yritys. Kotisivu: www.fujitsu.fi