Webinaaritallenne: 10 myyttiä asiakaspalvelun ulkoistamisesta - milloin ulkoistaminen kannattaa?

Webinaaritallenne: 10 myyttiä asiakaspalvelun ulkoistamisesta - milloin ulkoistaminen kannattaa?

Hienoa, että olet täällä! Avaa tallenne, nauti hyvästä keskustelusta ja ota yhteyttä jos haluat jutella aiheesta lisää.

Webinaarissa keskustelimme asiakaspalvelun onnistuneesta toteuttamisesta, oli kyseessä sitten in-house- tai ulkoistettu asiakaspalvelu. Keskustelun ytimeen nostimme 10 yleistä ulkoistamiseen liittyvää myyttiä.

Webinaarissa asiantuntijoina:

✅ Laura Inttilä, asiakaspalvelujohtaja, Posti
✅ Marko Laakkonen, Palveluratkaisupäällikkö, Barona
✅ Janne Heikkilä, Liiketoimintajohtaja, Barona

Kiinnostuitko asiakaspalvelun ulkoistamisesta tai muista ratkaisuista?

Me autamme mielellämme! Rekrytoimme asiakaspalvelun ammattilaisia kaikkiin tarpeisiin ja tarjoamme joustavat ratkaisut asiakaspalvelun organisointiin esimerkiksi henkilöstövuokrauksella tai ulkoistamisella.

Tutustu ratkaisuihimme

Yhteystietomme

Janne Heikkilä
Janne Heikkilä
Sales and Growth Director

Asiakaspalvelu, Myynti ja kauppa, Palvelukeskukset

+358 50 506 7455janne.heikkila@barona.fi