Webinaaritallenne: 10 myyttiä asiakaspalvelun ulkoistamisesta - milloin ulkoistaminen kannattaa?
Hienoa, että olet täällä! Avaa tallenne, nauti hyvästä keskustelusta ja ota yhteyttä jos haluat jutella aiheesta lisää.
Webinaarissa keskustelimme asiakaspalvelun onnistuneesta toteuttamisesta, oli kyseessä sitten in-house- tai ulkoistettu asiakaspalvelu. Keskustelun ytimeen nostimme 10 yleistä ulkoistamiseen liittyvää myyttiä.
Webinaarissa asiantuntijoina:
✅ Laura Inttilä, asiakaspalvelujohtaja, Posti
✅ Marko Laakkonen, Palveluratkaisupäällikkö, Barona
✅ Janne Heikkilä, Liiketoimintajohtaja, Barona
Kiinnostuitko asiakaspalvelun ulkoistamisesta tai muista ratkaisuista?
Me autamme mielellämme! Rekrytoimme asiakaspalvelun ammattilaisia kaikkiin tarpeisiin ja tarjoamme joustavat ratkaisut asiakaspalvelun organisointiin esimerkiksi henkilöstövuokrauksella tai ulkoistamisella.
Yhteystietomme
![Janne Heikkilä](https://images.prismic.io/barona/896576ec-363f-4f5e-bb62-8a2ca03896a8_Barona-contact_Janne_Heikkila.jpg?auto=compress%2Cformat&fit=max&rect=0%2C0%2C250%2C250&w=100&h=100)
Asiakaspalvelu, Myynti ja kauppa, Palvelukeskukset
+358 50 506 7455janne.heikkila@barona.fi