Case Jysk: Barona onnistui Jyskin sesonkityöntekijöiden hankinnassa
- Haaste
Jyskillä oli vuodessa kahden sesongin välissä tarpeita joustavalle työvoimalle. Puutarha- ja huonesesongin välisenä aikana myymälöissä kasataan valtavia määriä huonekaluja, ja Jyskillä oli haluna pitää oma henkilökunta tekemässä mitä he parhaiten osaavat, eli asiakaspalvelutyössä.
- Ratkaisu
Baronan kautta hankittu apu huonekalujen kasaamiseen onnistui mainiosti, ja uuden työvoiman avulla myymälöissä kasattiin 200–300 huonekalua sesonkien välissä. Projektin avulla Jyskillä voitiin helpottaa vuosittaista työtä.
Jyskin Retail Manager Roni Tuominen kiittelee Baronan kautta hankittua työvoimaa vuolaasti.
– Työntekijät, jotka Baronan kautta on meille saatu, ovat olleet valtava apu. Itseasiassa projekti sujui niin hyvin, että palautevyöry, jonka saimme omalta Jysk-henkilökunnalta, oli pelkästään positiivista. Minulta lähtee paine silloin pois, kun tiimini ja myymäläni voivat hyvin ja tämän projektin avulla pystyttiin aidosti helpottamaan suurta vuosittaista muutostyötä.