Usein kysyttyä Baronan yritysasiakkaiden palvelusta

  1. Miten saan yritysasiakastunnukset?
    Mikäli sinulla ei ole vielä yritysasiakastunnusta, voit olla suoraan yhteydessä Barona yhteyshenkilöösi Barona-tunnuksen aktivoimiseksi. Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta.
  2. Yritän kirjautua sisään, mutta palvelu sanoo “käyttäjätunnusta ei ole olemassa”.
    Jos et ole käyttänyt käyttäjätunnustasi viimeisen 12kk aikana, käyttäjätunnuksesi ei ole enää aktiivinen. Voit pyytää Barona yhteyshenkilöäsi uudelleen aktivoimaan tunnuksesi. Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta.
  3. Olen aiemmin päässyt kirjautumaan sisään järjestelmään, mutta nyt tunnukseni eivät toimi.
    Kokeile tilata itsellesi uusi salasana “Unohditko salasanasi” -toiminnon kautta. Muistathan, että mikäli et ole käyttänyt käyttäjätunnustasi viimeisen 12kk aikana, käyttäjätunnuksesi ei ole enää aktiivinen. Voit pyytää Barona yhteyshenkilöäsi uudelleen aktivoimaan tunnuksesi. Halutessasi voit jättää myös yhteydenottopyynnön sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta tai olemalla suoraan yhteydessä tukeen jelpp@barona.fi. Kuvaile ongelmasi mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Voit myös lisätä kuvakaappauksia ja käyttäjätunnuksen, jolla yritit kirjautua. Tämä nopeuttaa ongelman selvittämistä huomattavasti.
  4. En muista käyttäjätunnustani ja/tai salasanaani, mitä teen?
    Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi. Voit tilata itsellesi uuden salasanan “Unohditko salasanasi” toiminnon kautta.
  5. Yritin resetoida salasanani, mutta en saanut mitään sähköpostia.
    Kurkkaathan myös roskapostikansion. Tarvittaessa voit tilata itsellesi myös uuden salasanan "Unohditko salasanasi" kautta.
  6. Pyysin uutta salasanaa, mutta sähköpostissa tullut linkki ehti jo vanhentua. Mitä teen?
    Voit pyytää itsellesi uuden varmistuskoodin tilaamalla uuden salasanan “Unohditko salasanasi”-toiminnon kautta.
  7. Sähköpostiosoitteeni on vaihtunut, miten saan vaihdettua käyttäjätunnukseni?
    Ota yhteyttä omaan Barona yhteyshenkilöösi tietojesi päivittämiseksi. Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön alla olevan lomakkeen kautta!
  8. En pääse käsiksi esittelytyökaluun, tai en näe esittelytyökalussa ehdokkaiden esittelyjä
    Ole yhteydessä yhteyshenkilöösi tai teknisissä ongelmissa jelpp@barona.fi
  9. En näe minulle luvitettuja kolmannen osapuolen järjestelmiä palvelussa
    Ole yhteydessä yhteyshenkilöösi. Voit myös mennä haluamaasi palveluun suoraan seuraavien linkkien kautta: Kellokortti, Likeit, Mepco
  10. En pääse sisään minulle luvitettuihin kolmannen osapuolen järjestelmiin
    Ole yhteydessä yhteyshenkilöösi. Voit myös mennä haluamaasi palveluun suoraan seuraavien linkkien kautta: Kellokortti, Likeit, Mepco palveluista löytyvät ohjeet, miten toimia ongelmatilanteissa.