Case Duuri: Duuri Group luottaa Baronaan markkinoinnin ja viestinnän rekrytoinneissa
- Haaste
Duurin äkillinen tarve saada markkinointiin ja viestintään lisävoimia sai heidät ulkoistamaan rekrytoinnin. Baronan tuella konserniin lähdettiin hakemaan rautaisia markkinointiviestinnän ammattilaisia, joilla on riittävät valmiudet edistää liiketoiminnan kehittymistä.
- Ratkaisu
Baronan asiantuntemuksella Duurille rekrytoitiin viestinnän ammattilainen ja graafinen suunnittelija. Tiukasta aikataulusta huolimatta rekrytointiprosessi oli huolellisesti hoidettu alusta loppuun asti, minkä lisäksi myös aktiivinen yhteydenpito keräsi kiitosta.
Duuri on kotimainen perheyhtiö, jolla on yli 40 vuoden asiantuntemus erilaisista rakentamisen ja remontoinnin ratkaisuista. Kotimaisessa omistuksessa olevaan kansainväliseen Duuri Group -konserniin kuuluvat Duuri Oy, Pohjanmaan rakennuspelti Oy (PRP) sekä Scanmikael Oy. Kasvava yhtiö on löytänyt markkinoinnin ja viestinnän avainhenkilönsä Barona Luovan avustuksella.
– Aloitimme yhteistyön Baronan kanssa edellisessä rekryssä, jolloin meille tuli äkillinen tarve saada markkinointiin ja viestintään lisävoimia. Baronan avustuksella päädyimme hakemaan konserniin viestinnän ammattilaista ja Duuri Oy:n tiimiin graafista suunnittelijaa, kertoo konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sanna Wester.
Kasvun lähteenä avainhenkilöiden rekrytointi
Ulkomailta kasvua hakevalle Duuri Groupille markkinointiviestinnässä onnistuminen on välttämätöntä. Baronan tuella konserniin lähdettiin hakemaan rautaisia ammattilaisia, joilla on riittävät valmiudet edistää liiketoiminnan kehittymistä.
– Päädyimme Baronaan, koska vakuutuimme heidän ammattitaidostaan löytää meille oikeat ihmiset. Tuntui, että Baronalla on kaikista parhaat verkostot markkinoinnin asiantuntijoihin. Liiketoimintamme kannalta nämä olivat meille todella tärkeitä rekrytointeja, sillä haemme kasvua ulkomailta, kertoo yhtiön toimitusjohtaja Leena Wulff.
Huolellisesti toteutettu rekrytointiprosessi ylitti kaikki odotukset
Baronan asiantuntemuksella Duuri Group onnistui löytämään oikeat ihmiset tiukasta aikataulusta huolimatta. Toimitusjohtaja Leena Wulffin mukaan rekrytointiprosessi oli huolellisesti hoidettu alusta loppuun asti, minkä lisäksi myös aktiivinen yhteydenpito keräsi kiitosta.
– Rekrytointiprosessi lähti liikkeelle omien tarpeidemme kartoittamisesta. Meillä oli todella kunnianhimoinen aikataulu, joten mielessä kävi, saammeko rekryn ajoissa päätökseen. Yhteistyö Baronan kanssa osoittautui kuitenkin todella sujuvaksi ja saimme uudet työntekijät rekrytoitua muutamassa viikossa, Leena kertoo.
Sanna Wester kokee, että Baronasta oli korvaamatonta apua nimenomaan markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten rekrytoinnissa. Uuden työparin yhteistyö on käynnistynyt odotetulla tavalla ja tulevaisuuden näkymät ovat lupaavat.
– Kumppanuus Baronan kanssa todella ratkaisi rekrytointitarpeemme ja löysimme juuri oikeat osaajat heidän kauttaan. Baronan kanssa työskentely sujui kokonaisuudessaan todella hyvin, ja he pitivät meidät koko ajan tilanteen tasalla. Uudet työntekijämme ovat aiemminkin työskennelleet yhdessä, joten heidän keskinäinen yhteistyö on lähtenyt hyvin liikkeelle. Tulemme jatkossakin olemaan yhteydessä Baronaan, mikäli rekrytointitarpeita tulee, Sanna kiittelee.
Laske rekrytoinnin hinta-arvio ja pyydä tarjous
Kiinnostaako, paljonko rekrytointi Baronan avulla voisi maksaa? Laske hinta-arvio asiantuntijan rekrytoinnin kustannuksista ja pyydä tarjous.