KORONAVIRUS: Lue COVID-19 vaikutuksista toimintaamme sekä ohjeistus työnhakijoille

Palvelu 24/7 Support

24/7 Support - Ole asiakkaasi tavoitettavissa

Tarjoamme yrityksen tarpeisiin räätälöityä IT-tuen palvelua omien palveluaikojen laajentamiseen tai jopa 24/7 palvelun kokonaisvaltaiseen pyörittämiseen. Asiakkaamme hyödyntävät palveluamme esimerkiksi IT-tuen palvelun ylivuotoihin, erilaisiin palvelinvalvonnan tehtäviin sekä osana palvelunsa riskienhallintastrategiaa.

Miksi 24/7 Support -palvelu?

24/7 Support -palvelu on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakastyytyväisyyyttään vastaamalla paremmin asiakkaidensa tarpeisiin ja odotuksiin. Palvelumme avulle voit esimerkiksi laajentaa palveluaikojanne tai palvelutarjontaanne kustannustehokkaasti. Kyseessä voi olla esimerkiksi oman IT-tuen ylivuodon tehtävät, palvelun laajentaminen toimistoaikojen ulkopuolelle tai liiketoiminnan kannalta kriittinen valvonta tai muu ylläpitoa vaativa toiminta. Palvelukielenämme on suomi ja englanti sekä tarvittaessa muut pohjoismaiset kielet.

24/7 Support -palvelun käyttöönotto

Palvelumme käyttöönotto on tehty asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi ja vaivattomaksi. Ylätason askeleet ovat yksinkertaistettuna nämä:

Palvelun speksaus

Työn tarkempi speksaus & transitiosuunnitelman laadinta.

Yhteydet & järjestelmät

Yhteyksien ja järjestelmien integraatio tai oikeuksien siirto.

Perehdytys

Osaamisen siirto/perehdytys- asiakas perehdyttää Baronan tiimin omiin toimintamalleihin ja tapoihin, ohjeistuksiin.

Palvelutuotannon käynnistys

Palvelutuotannon aloitus ja säännöllinen seuranta ja raportointi asiakkaalle palvelun käyttöasteesta ja suoriutumisesta.

Laske palvelullemme hinta-arvio:

Palveluun katsomatta, sen oikea-aikaisuus on nykypäivänä vaatimus. Hyvällä ja oikea-aikaisella palveluntarjoamisella ja ongelmanratkaisulla rakennetaan luottamusta asiakkaan ja yrityksen välille, sillä luodaan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta.

Mikko Saari
Key Account Manager, Technical Support Solutions
Mikko Saari-image
Ota yhteyttä:
Mikko Saari
Key Account Manager, Technical Support Solutions
barona-contact-logo
Ota yhteyttä