Ulkoista asiakaspalvelu, myynti tai IT-palvelut Baronan palvelukeskukseen

Ulkoista asiakaspalvelu, myynti tai IT-palvelut Baronan palvelukeskukseen

Tavoitteletko tehoja asiakaskontaktien hoitamiseen ja pohdit sopivaa kumppania? Vertailetko parhaita ulkoistusratkaisuja?

Haluatko tietää, miten rakennetaan laadukas keskitetty palvelukeskusratkaisu, joka todella tuottaa näkyvää tulosta? Jatka lukemista, niin kerromme!

Baronan palvelukeskuksista tarjolla juuri sinunkin yrityksellesi Suomen johtavat asiakaspalvelun, myynnin, IT-palveluiden, laskutuksen ja perinnän ulkoistukset jo 20 vuoden kokemuksella. Asiakkaanamme saat enemmän kuin ulkoistetun palvelutuotannon – saat tavoittetasi tukevan, yrityksesi menestyksestä kiinnostuneen kumppanin!

Palvelukeskuksemme numeroina

  • 9 palvelukeskusta viidessä maassa, Suomessa, Ruotsissa, Espanjassa, Puolassa ja Pohjois-Makedoniassa
  • 1400 eri aloille erikoistunutta asiakaspalvelutyöntekijää
  • 10 miljoonaa kontaktia vuodessa
  • 20 vuoden kokemus
  • ISO/IEC 27001 -sertifikaatti takaa palveluiden tietoturvan

Näin Baronan palvelukeskusten laadukas tulos syntyy

  1. Asiakaskokemuksen tähden

    Erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoaminen on meidän ydinliiketoimintaamme. Elämme ja hengitämme asiakaskohtaamisia, ja siksi myös kehitämme toimintaamme asiakaskokemus edellä.

  2. Prosessit valmiina, silti räätälöitävinä

    Kymmenien miljoonien asiakaskontaktien kokemuksella kehitetyt prosessimme tuottavat hyötyä nopeasti jokaiselle asiakkaalle. Tarvittaessa ne mukautuvat oman alasi tai asiakkaidesi erityistarpeisiin.

  3. Kiitetty johtaminen, tyytyväiset työntekijät

    Valmentava päivittäisjohtaminen, siitä meitä kiittävät niin asiakkaamme kuin työntekijämme. Asiakkaidemme asiakaspalvelutiimit ja työntekijät ovat jatkuvasti ajan tasalla tavoitteista ja niiden toteuttamisesta, ja valmennamme jokaista kehittymään. Työhyvinvointikyselyissä esihenkilötyön ja johtamisen arvosana on 4,3/5.

  4. Erikoistumme alalle kuin alalle

    Meillä on 20-vuotinen kokemus useilta toimialoilta ja erilaisista tuotteista ja palveluista, IT-tukipalveluista teleoperaattoreiden asiakaspalveluun, julkisen hallinnon neuvonta-aspasta energia-alan myyntitiimeihin. Yhdistämme eri alojen parhaat toimintatavat myös sinun yrityksesi eduksi. Asiakkaasi saa takuulla asiantuntevaa palvelua, olipa ala tai tuotteenne mitä tahansa.

  5. Avoin näkymä dataan ja tuloksiin

    Mittaamme kaikkea, mitä mitata voi. Asiakkaanamme seuraat ajantasaisesti työtämme ja sen tuloksia teille räätälöidystä raportoinnista. Data ohjaa myös meidän päivittäisjohtamistamme palvelukeskuksissa.

  6. Ennakoinnilla tiimin resursointi aina kunnossa

    Barona on Suomen ykköstalo myös rekrytoinnissa ja HR-asioissa. Valmiit prosessit ja työntekijäpoolit sekä henkilöstövaihtuvuuden ennakointimallit pitävät huolen, että asiakaspalvelussa on aina oikea määrä osaavaa porukkaa paikalla.

Yhdenmukaista suomalaista palvelutuotantoa

Palvelukeskuksiamme Suomessa, Ruotsissa, Puolassa, Espanjassa johdetaan samojen suomalaisten tapojen mukaan. Yhtenäinen johtamis- ja toimintamalli tarkoittaa, että laajentaminen esimerkiksi uuteen palvelukieleen tai johonkin toiseen palvelukeskukseemme on sinun yrityksellesi helppoa. Jokaisessa maassa toimimme paikallisten työehtosopimusten ja työlainsäädännön mukaisesti. Meiltä saa aina tarvittaessa palvelua suomeksi ja suomalaisilta, mutta palvelemme myös ruotsiksi, englanniksi, espanjaksi, saksaksi ja norjaksi sekä tarvittaessa muilla isoimmilla eurooppalaisilla kielillä.

Ulkoistuspalveluiden asiakkaita

Välistysviiva

Työntekijät viihtyvät

Meillä viihdytään pitkään. Palvelukeskusten työntekijöiden keskimääräinen työsuhteen kesto vuonna 2023 oli yli neljä vuotta.

Mies kuulokkeet päässä

1400 asiakaspalvelutyöntekijää

Onko asiakaspalvelu teidän ydinbisnestä? Meille se on. Eri aloille erikoistuneet asiakaspalvelun ammattilaiset kohtaavat monikanavaisesti tuhansia asiakkaita päivittäin.

10 miljoonaa kontaktia vuodessa

Tähän lukemaan moni palvelukeskusratkaisuja tarjoavista ei pääse. Hoidamme yli 10 miljoonaa loppukäyttäjäkontaktia vuosittain IT Service Deskeissä, contact centereissä, aspa-kanavissa ja myynnillisessä asiakaspalvelussa.

Tällainen tiimi tuottaa ulkoistettua palvelua

Keitä palvelukeskuksissa työskentelee? Millaiset osaajat varmistavat, että asiakkaasi saa timanttista palvelua?  

Palvelun ammattilainen. Asiakkaasi kohtaa palvelukanavissa aina ammattilaisen, joka osaa asiansa. Oli kyse sitten Service Desk -tiketeistä, laskutusasioista, ensivasteesta tai myynnillisestä asiakaspalvelusta. Asiakasrajapinnassa yhteydenottoihin vastaava työntekijä toimii hänelle asetettujen tavoitteiden mukaisesti ja seuraa myös oman työnsä tuloksia.

Tiimiesihenkilö. Palvelutiimin esihenkilö vastaa työntekijöiden päivittäisestä lähijohtamisesta. Hän on lähin tuki. Hän seuraa tiiminsä tuloksia ja huolehtii, että tulokset ja osaaminen kehittyvät tavoitteiden mukaisesti.

Palvelupäällikkö vastaa asiakkuudesta ja toimii asiakkaan yhteyshenkilönä. Johtaa tiimiesihenkilöitä ja varmistaa, että palvelu on laadukasta ilman poikkeamia tai yllätyksiä.

Palvelukeskuspäällikkö. Palvelukeskuksen toiminnasta kokonaisuutena vastaava palvelupäälliköiden esihenkilö.

Palvelutiimin jatkuva tuki. Palvelutiimiä tukevat palvelukeskuksen kiitetyt, käytännönläheiset valmentajat ja kehitystiimi, joka huolehtii muun muassa datan hyödyntämisen, johtamisen ja prosessien kehittämisestä jatkuvan parantamisen periaatteella.

Välistysviiva

Mitä olet ulkoistamassa? Lue lisää ratkaisuista.

Miksi kannattaa harkita ulkoistamista Baronan palvelukeskukseen?

  1. Tulos

    Hämmästyt, mitä lisäarvoa myynnillinen asiakaspalvelumme voi tuoda liikevaihtoon ja miten tehokkaalla tekemisellä kulut saadaan kuriin.

  2. Tehot

    Saat käyttöösi vuosien aikana timanttisiksi hiomamme prosessit.

  3. Turva

    Voit heittää huolen henkilöstön riittävyydestä ja volyymivaihteluista

  4. Skaalautuvuus

    Saat rajattomasti skaalautuvan palvelukapasiteetin: 24/7/365, monikielisesti ja monialaisesti

  5. Uudistuminen

    Nautit siitä, miten kehitämme ja uudistamme palveluanne.

  6. Läpinäkyvyys

    Seuraat tekemistä ja tuloksia reaaliaikaisesta datasta ja raporteista.

Harkitsetko ulkoistamista?

Lopeta harkinta ja siirry selvitysvaiheeseen. Teemme alkukartoituksia IT-palveluiden, asiakaspalvelun, myynnin sekä laskutuksen ja perinnän ulkoistamisesta kaikenkokoisten ja eri aloilla toimivien yritysten kanssa.

Ulkoistusratkaisuiden asiantuntijat apunasi

Janne Heikkilä
Janne Heikkilä
Business Director

Asiakaspalvelu, Taloushallinto, Myynti, ...

+358 50 506 7455janne.heikkila@barona.fi
Ari Puustinen
Ari Puustinen
COO / Liiketoimintajohtaja, Tech Support

IT

+358 40 849 9308ari.puustinen@barona.fi