IT-palvelut | IT-ulkoistus | Managed IT Services
Vastaatko IT-palveluiden kokonaisuudesta ja mietit nyt ratkaisua? Kattavammat palveluajat Service Deskille? Läpinäkyvät ja ennakoitavat kustannukset IT-palveluille? Apua help deskin kuormantasaukseen? Mistä strategisen tason palvelukumppani keskitettyjen IT-palveluiden tuottamiseen?
Ratkaisemme 20 vuoden kokemuksella myös juuri sinun yrityksellesi tehokkaimman ja asiakasystävällisimmän tavan hoitaa etänä tuotettavat IT-palvelut. Skaalautuva palvelu toteutetaan huippuunsahiotuissa palvelukeskuksissamme.
Barona on lukuisten suomalaisten ja kansainvälisten yritysten kumppani IT-ulkoistuksissa. ISO/IEC 27001 -sertifikaatti takaa palveluiden tietoturvan sekä yksityisille että julkisen sektorin asiakkaille, myös huoltovarmuusaloilla.
24/7/365 IT-palvelut ja IT-ulkoistukset yrityksille
- Service Desk B2B- ja B2C-loppuasiakkaille: 1. ja 2. tason käyttäjätuki, päätelaitehallinta, sovellustuki, sovelluspaketointi ja -jakelu
- Verkko- ja palvelinvalvonta sekä -hallinta
- Kyberturvapalvelut: BIT SEC Cybersecurity Platfrom
Meille täsmäratkaisu IT-palveluiden tuotannossa tarkoittaa sitä, että voit aidosti rakentaa juuri omia tavoitteitasi vastaavan kumppanuuden kanssamme. Kokonaisratkaisun kokoonpano ja laajuus riippuu täysin tarpeistasi. Seuraamme tehokkuutta ja tuloksia yhteisesti sovituin mittarein.
1. Valitse yrityksellesi sopiva IT-palveluiden kokonaisuus
- Service Desk -palvelut kokonaisuudessaan
Barona tuottaa Service Desk -palvelut kattavasti sinun tarjoomasi mukaan.
- Yksittäinen palvelu
Baronalla tuotantovastuu valitusta palvelusta, esim. sovelluspaketointi.
- Työpyyntökategorian vastuu
Barona hoitaa yksittäisen kategorian työpyynnöt, esim. tunnushallinta.
- In house -ulkoistus
Yritys ulkoistaa oman tuotantolokaationsa toiminnan Baronan palvelutuotannon vastuulle.
2. Skaalaa IT-palveluiden laajuus yrityksesi tarpeisiin
- Kokonaisvastuu loppuasiakkuudesta
Barona vastaa nimetyn loppuasiakkuuden kokonaispalvelusta.
- Asiakaspooli
Barona tuottaa palveluita laajemman loppuasiakkuusryhmän volyymille joko kokonaisvolyymin tai valittujen palveluosa-alueiden osalta.
- Kuormantasaus
Baronan palveluntuotanto toimii volyymien kuormantasauksessa kumppanin oman palveluntuotannon tukena.
- Laajennettu palveluaika
Barona vastaa palvelun tuotannosta toimistoaikojen ulkopuolisilla palveluajoilla.
Lupauksemme IT-palveluiden asiakkaille
- Ammattilainen aina valvomassa ja vastaamassa
24/7/365 – jos niin haluat. Heivaa huoli siitä, kuka on työvuorossa milloinkin. Palveluntuotannossamme on aina osaaja paikalla. Laatu ei riipu kellonajasta.
- Rajattomasti skaalautuva kapasiteetti
Kun tilanne muuttuu, me etsimme ratkaisun. Ennakoimme ja reagoimme nopeasti, sillä meillä on sekä prosessit että resurssit valmiina. Saatavillasi on juuri oikea määrä asiantuntijoita tarpeesi mukaan.
- Kyvyt ja taidot aina ajan tasalla
Unohda huolesi siitä, mistä löytää juuri oikeat osaajat palveluntuotantoon. Me vastaamme siitä, että osaavat ammattilaiset ovat ratkomassa IT-pulmiasi ja kehittämässä toimintaa – myös volyymien ja vaatimusten kasvaessa.
- Ennakoitavat ja läpinäkyvät kustannukset
Epäilyttääkö, että menetät kontrollin kuluihin, jos ulkoistat IT-palvelut? Uskallamme väittää, että päinvastoin. Kustannusrakenne on täysin läpinäkyvä ja ennakoitavissa, eikä piilokuluja ole.
ISO/IEC 27001 -tietoturvasertifikaatti tuo varmuutta
Kannamme ylpeydellä kansainvälistä tietoturvallisuuden hallintajärjestelmän ISO/IEC 27001 -sertifikaattia. Se todentaa, että palvelukeskustemme toiminta täyttää vaativimmatkin tietoturvavaatimukset, joten asiakkaanamme voit olla luottavaisin mielin tietoturvankin osalta.
Globaali palvelukyvykkyys
IT-palvelut ovat rajattomia, niin mekin. Takaamme saman prosessin ja toimintamallit rajojen yli – tai tarvittaessa räätälöimme kokonaisuuden. Palvelut ja resurssit skaalautuvat yhtä lailla kaikissa maissa.
10 miljoonaa kontaktia, 20 vuoden kokemus
Meille asiakaspalvelu on intohimo, ja sinä nautit sen tuloksista. Valtava volyymi on laatumme tae: keräämme ja analysoimme dataa, kehitämme tuottavuutta, koulutamme henkilöstöä ja seuraamme alan kehitystä.
IT-palveluiden hinnoittelu yrityksille
IT-palveluiden hinnoitteluun ei ole vain yhtä vaihtoehtoa, vaan jokaisen asiakkaamme palvelun hinta muodostuu yksilöllisesti. Ulkoistetun IT-palvelun hinta on riippuvainen siitä, mitä palveluita kokonaisuuteen sisältyy ja miten laajasti ne on skaalattu käyttöön.
Ulkoistetun IT-palvelun hinnoittelumalleja:
- Suoritepohjaisuus: Avatut ja suljetut työpyynnöt. € / työpyyntö.
- Tuntipohjaisuus: Tuntipohjainen veloitus toteutuneen työmäärän mukaisesti. € / tunti.
- Loppukäyttäjä- tai laitepohjaisuus: Tuen piirissä olevien loppukäyttäjien tai laitteiden lukumäärä. € / loppukäyttäjä/laite.
- Kiinteä veloitus: Erityisesti toimistoajan ulkopuolisten palveluaikojen tuotannon toteutus kiinteällä kuukausihinnalla.
Ulkoistettujen IT-palveluiden sisältö
Palvelukokonaisuus rakennetaan joustavasti juuri sinun organisaatiosi ja omien asiakkaiden erityispiirteiden mukaan.
- Varmasti tarpeesi kokoinen. Yli 1400 asiakaspalveluun erikoistunutta baronalaista työskentelee palvelukeskuksissamme neljässä maassa hoitaen asiakkaillemme yli 10 miljoonaa kontaktia vuosittain. Tämä pooli ja standardoitu palvelutuotanto takaa, että resurssi joustaa.
- Monikielisyys. Service Deskin pääkielinä suomi, ruotsi ja englanti. Tarpeenne mukaan muut isot eurooppalaiset ja skandinaaviset kielet.
- Reaaliaikainen raportointi. Haluatko nähdä mitä ympäristöissäsi tapahtuu juuri nyt? Toimintamme periaatteisiin kuuluu täysi läpinäkyvyys tiketteihin, työjonoihin ja ratkaisuihin.
- Joustavat järjestelmät. Pitäydytäänkö teidän järjestelmissä vai nojaudutaanko meidän tarjoamiin? Molemmat sopii!
- Palvelutuotanto heti käyntiin. Niin suuret ulkoistukset kuin yksittäiset palvelut, kokemuksemme ja selkeä transitiomalli takaa palveluiden sujuvuuden heti alusta lähtien.