IT-tuen ulkoistaminen – tehoa ja joustoa Service Deskiin 24/7
Enemmän tuloksia, pienemmillä resursseilla, laadusta tinkimättä. Kuulostaako tutulta? Hyvä yhteistyö kumppanin kanssa voi ratkaista ongelmanne.
Olemme useiden suomalaisten ja kansainvälisten yritysten kumppani IT-ulkoistuksissa. Keskitymme erilaisten IT-prosessien sekä prosessin osien kuten etätuen, valvonnan ja monitoroinnin ulkoistuksiin, ja työasemaympäristöjen lisäksi meiltä saa sovellustukea. Kilpailukykymme perustuu palveluidemme kehittämiseen ja automaatioasteen kasvattamiseen.
Voitte ulkoistaa meille esimerkiksi osan etätuesta tai ylläpidon tehtävistä tai hyödyntää meitä kausiluonteisissa tarpeissa. Vastaamme yhteydenottoihin palvelukeskuksessamme Puolassa tai Espanjassa, ja teemme sen aina suomeksi, englanniksi tai haluamillanne pohjoismaisilla kielillä.
24/7 Support – laajenna palveluaikoja, paranna asiakastyytyväisyyttä
Tarjoamme räätälöityä, kustannustehokasta IT-tuen palvelua palveluaikojen laajentamiseen tai ympärivuorokautisen palvelun kokonaisvaltaiseen pyörittämiseen 24/7. Asiakkaamme hyödyntävät palveluamme esimerkiksi IT-tuen palvelun ylivuotoihin, erilaisiin palvelinvalvonnan tehtäviin sekä osana palvelunsa riskienhallintastrategiaa.
- Laajenna palveluaikoja
Palvelun oikea-aikaisuus tuo kilpailuetua. Palveluaikoja laajentamalla mahdollistatte esimerkiksi asiakastyytyväisyden paranemisen ja kansainvälisen toiminnan.
- Luo kasvua
Kasvattakaa palvelutarjontaanne nykyisille tai uusille asiakkaille, joilla on tarpeita joita ette vielä tue. Tuotetukipalvelu voisi olla arvostettu lisäarvopalvelu.
- Hallitse palvelutuotannon riskejä
Palveluntuotannon hajauttaminen kumppanille on riskienhallinnan näkökulmasta järkevää ja helppoa. Mikä tahansa yllättävä tilanne, esimerkiksi lakko tai oman verkon kaatuminen, voi lamauttaa oman palvelutarjonnan hetkellisesti.
Palvelukeskukset houkuttelevat ulkomaille
Baronalla on palvelukeskukset Suomessa, Espanjassa ja Puolassa. Suomessa palveluaikamme on kello 6–24, ja ulkomailla palvelemme ympärivuorokautisesti.
Työ palvelukeskuksissa organisoidaan asiakkaan tarpeiden ja brändin mukaisesti. Meillä on kokemusta lukuisten suomalaisten ja kansainvälisten yritysten toiveisiin vastaamisesta.
Espanjassa ja Puolassa työ järjestetään paikallisten työehtosopimusten mukaisesti. Keskukset ovat osoittautuneet suosituksi työnhakukohteiksi sekä it-tuen ammattilaisille että sellaisiksi haluaville.
Fuengirolan valtteja ovat Välimeren maisemat, yli 300 aurinkoista päivää vuodessa, mahtavat liikuntamahdollisuudet ja suuri suomalaisen yhteisön tuki.
Katowice on kovaa vauhtia kasvava, nuoria ihmisiä eri puolilta maailmaa töihin houkutellut kaupunki, josta on näppärä etäisyys esimerkiksi Wieniin ja Prahaan. Katowicea pidetään myös esportsin eli e-urheilun pääkaupunkina Euroopassa.
Ota yhteyttä, niin selvitetään, mikä sijainti olisi mielenkiintoisin teidän it-tuen tiimillenne!